Vs: Leikkikentän aamu ðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘👠Hienoa nähdä täällä kuva jossa sopiva terävyys, värit ja valo kohtaavat.
Vs: Leikkikentän aamu Itse olen tyytyväinen ensisijaisesti valon luonteeseen (syy kuvata). Kuvattu klo 8:15:59 Sen lisäksi valon ansiosta kolmiulotteisuuteen ja "tyhjyyden & odotuksen" -vaikutelmaan, joka koostuu hiljaisuudesta ja vuorokauden ajasta. Kohta paikka on täynnä lasten ääniä ja liikettä. Bonuksena värikkäiden leikkitelineiden ja 60-luvun betonibrutalismin kontrasti joka on kyllä joka kerta sangen hämmästyttävä, mutta merkillisellä tavalla yhteensopiva.... (Onkohan mun silmissä/päässä jotain vikaa....?)
Vs: Leikkikentän aamu On tuo valo asettunut kyllä juuri oikien tässä kuvassa ja saa värit ja sävy erot näkyville.
Vs: Leikkikentän aamu "Kohta paikka on täynnä lasten ääniä ja liikettä. Bonuksena värikkäiden leikkitelineiden ja 60-luvun betonibrutalismin kontrasti joka on kyllä joka kerta sangen hämmästyttävä, mutta merkillisellä tavalla yhteensopiva.... (Onkohan mun silmissä/päässä jotain vikaa....?)" Ei ole. Valon luonne on tallennettu hienosti. Kontrasti arkkitehtuurin ja värikkään leikkitelineen välillä tulee hienosti esille.