Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Toinen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana valtsu, 11 Huhtikuu 2008.

Kun on niin hiljaista foorumila ja porukka jaksoi kommentoida edellistä suht ahkerasti (kiitos siitä), niin rohkenen heittää vielä toisen samasta kamerantestaussetistä.

1. Vs: Toinen

Mä tykkään tämän valaisusta kuten sen edellisenkin. Tuo takaa tuleva valo, joka valaisee hiukset on mun mieleeni ja se, että kuvaan on jätetty tummiakin kohtia eikä valaistu mallia kokonaan.
    Mun makuun on sellainen 40-luvun dramaattinen ja jyrkkä valaisu, jota olen omasta mielestäni tästä löytävinäni

2. Vs: Toinen

Varjot vois vieläkin tiukemmalle. Kuvaan tulis vielä enemmän "Hollywood-glamour"-meininki 50-luvulta. Samalla toi nenän varjokin saisi oikeutuksen.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Vs: Toinen

Hiukan erilaisempi poseerauskuva. Värit ja valot on sopivan erilaiset. Aavistuksen ristiriitainen fiilis tulee kyllä, mutta laadukkaana pidän kuvaa. Malli on myös hyvin kuvauksellinen.

4. Vs: Toinen

Alempi käsi on leppoisaan ja herkkään kuvaan turhan vihjaileva. Ja vieläpä niin, että käden liikeen suunnaksi tuntuu mulla kehkeytyvän veto pois, uumalle tai sivulle. Ylä- ja alaosa ei siis ole sopivasti tasapainossa.