Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mittaristoa.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana puerco, 4 Syyskuu 2005.

No niin, nyt on uusi setti mittaristo kuvia. Ja pyydetty 5000 roundi tavoitettiin myös, olisi laitettu enemmän mutta auton automatiikka ei anna kierrättää autoa paikallaan 5000 enempää :)

1. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Joo, täähän on jo paljon parempi kuin edellinen!

Vielä auto liikkeelle, ni sit ;D

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Joo-o eli huomattavasti parempi nyt kun se edellinen. Tästä se lähtee.

Mä kyllä pelkän kierros mittarin tästä melkeinpä vaan ottaisin ja sitten auton ulkoa päin kuvaisin ja tekisin niistä sen yhdistelmäkuvan tai vastaavan. :)

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Poistin, koska esille laittamisesta ei ollut sovittu.

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Heh, tuo editointi toimii paremmin eli hiukan kaasua sinne vauhtimittariinkin. :)

5. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Vain elävät nopeat :)

6. Ei saa kylmää konetta kiusata!!

7. sf

sf

785
    0
    0
    Jep, tuota katselin kans... :eek:/

8. iiuu

iiuu

142
    0
    0
    Hei, samanlainen liike bensamittariin kuin kierroslukumittariin!!

9. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Mun mielestä toi on huono. Oiva esimerkki miksi kuvia ei pitäisi alkaa säätämään, jos aikuisten oikeesti ei kiinnosta. Mikä ton kuvan pointti on? Se että neulan voi kääntää tollein kivasti photoshopissa? Jotain numeroita siinä nopeusmittarissa on, mutta ei toi nyt oikein siltä näytä, että siinä vauhtia olisi. Ei kannata vetää herneitä nenään, mutta tuo on oikeesti huono. Se on niin huono, että se pilaa ton alkuperäisen kuvankin. :) Vitsinäkin kuuluu samaan kategoriaan kuin mummo joka meni mustikkaan, mutta ei mahtunut.

10. hieman samaa mieltä tuosta nopeusmittari photarista. Kuva oli periaatteessa "helppo" ottaa mutta meni siihenkin aikaa. Keksintö on wanha mutta halusinpa koittaa ja jakaa sen teen kaikkien kanssa.

Laitan jatkossakin vaikka kettuuttani. :p

Nopeusmittariin tuskin alan vääntämään samaa efektiä kuin kiekkaan koska sitten voi jo tulla ruumiita.

11. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Pointti oli edellistä mittaria esittänyt kuva ja siihen liittynyt keskustelu kuinka kuva olisi tullut ottaa, että se olisi ollut kiinnostava. Ei photarointi, eikä oikeasti mitenkään paremman kuvan esittely, siksi se esimerkiksi oli tehty tahallaan virityksen näköiseksi, ei kunnolla.

Koska kuitenkaan juttu ei oikeastaan ollut alkuperäisen kuvan lähettäjän mielestä hauska (eikä lupaa oltu kysytty), niin otin sen pois, enkä laita takaisin. Puercolle pahoittelut jos photarointi kiusasi, olen pahoillani, ei ollut missään tapauksessa tarkoitus pahoittaa mieltäsi.

Eikä toistu, ei kenenkään kuvan osalta.

12. eipä mitää paniikkia mun osalta. :)