huh kun olit nopea. Ediittiä kuvista: Ensimmäisessä varjo lankeaa taas silmille ikävästi. Toinen on sarjan mukavin omalla oudolla tavallaan. Kolmannessa, linjat on kivat, mutta latteaksi jää. Viimeinen vaikuttaa hiukan salaräpsyltä. Kaikki kuva kärsivät hiukan kontrastin puutteesta, että tällaista tänään.
Kaksi ekaa on hyviä. Ensimmäinen on kaunis ja asiallinen kasvo kuva komiasta pojasta. Onnistunut mv käännös muuten. Tokassa on minusta pirun mukava idea tai toi kehys on siisti. Välttävä mv käännös. Kaksi viimeistä kuvaa ei kolahda ja niiden käännökset on omituisen oloisia silmiini. Hyvä setti ja todella lupaavia kuvia on ja tulee koko ajan..
No kaiken voi tietysti paremmin toivoa menevän mutta minusta varsin onnistunut ja itse ainakin tottunut että pieniä virheitä ja puutteita kuvissa on. Ja miksei pitäisikin olla.
viimeinen pappakuva on hurja kroppi alkuperäisestä kun tosikaukaa otettu =) ja se ei ole edes käännetty mv:ksi vaan punertavaksi. sävytykset ja sävyerot(tai niiden puute) voinee johtua siitä että minulla ei ole oikein asiallista kuvankäsittelynäyttöä. kaksi näyttöä joista kumpikinä näyttää mitä sattuu. vähän tuurilla saa joskus kuvien sävyt kohdalleen...
Sama juttu itsellä, kun putkinäytöstä katsoo niin ihan erilainen kuva kuin tässä litteessä. Kompromissin nimessä olen päättänyt käyttää ensi sijaista näyttöä millä teen kuvat. Toinen saa olla sammuksissa.
ekassa kuvassa pätevännäkönen jannu. valo on musta vähän kova tosin, mutta sopii kuvaan. kakkonen on ihan kenossa *pää kääntyy kallelleen* hauska nuista muista minen osaa sanoa..
en kehdannut kaikkia postata erikseen kuvapuolelle. oikeastaan nuo 2 viimeistä voisi poistaa näkyvistä. joten kaksi ekaa olisi voinut kyllä laittaa yksittäisinä kuvina...
Eikä! Kuvat takaisin, katkeraan loppuun! Ei nyt olla missään aukea.netissä jossa kommentitkin voi pyykiä editolrait kiitti. ..mjoops, samoilla linjoilla hra jaskaun kanssa. pientä punatukkaista tyttöä odotellessa..
http://vapina.org/albums/keijan/7_9_05_taa_028.jpg http://vapina.org/albums/keijan/minn022.jpg x) toi pappakuva on surkea nytkun kattelen. en postaisi enää uudestaan huomenna ois toiveissa saada se kaunis punatukkainen mallityttö poseeraamaan kameralle! eli uutta postausta luvassa! hups laitoin vahinkossa liian isoja... rajoitus 650 korkeudessa i know Moderaattori: Laitoin ylikokoiset kuvat linkeiksi.