Vs: Toinen kummallinen vika Durstin L1200:ssa (eka "korjattu") Täytyy Juha todeta, että olet taas kerran harvinaisen oikeassa, teetin kuvat skanneista, ja ei niitä esille laiteta, sen verran kuraa tuli, mikään kuvista ei ole neliö ja ne on jotenkin ihmeellisesti sovitettu A4 paperille vaakaan, kun laitoin juuri valkoiset surureunat kuviin sivuille, että kuva olisi ollut nätisti keskellä, mutta kun ei niin ei. Olisi pitänyt ohjeistaa erikseen, en älynnyt, no rahaahan se vain oli. Kaivamma arkistojen syvyyksistä valmiita vedoksia ja laitamma niitä esille, yritän keksiä yhtenäisen teeman
Vs: Toinen kummallinen vika Durstin L1200:ssa (eka "korjattu") Kun olis ehtiny lukee ajoissa niin olisit tänään voinu tulla vaikka mun pimiöön tekemään jos et muuta olis keksiny... vaikka onhan hesasta matkaa lohjalle.
Vs: Toinen kummallinen vika Durstin L1200:ssa (eka "korjattu") Kiitos Mäkkäri tarjouksesta, onneksi noita Viron kuvia oli valmiiksi vedostettuna niin laitan niitä paspiksiin ja esille. Voihan se olla että siinä voimaosassa on vain se virtakytkin rikki, se kuintenkin on vain muovia ja kuluva osa. Täytyy tänään soitella Interfotoon ja kysellä.
Vs: Toinen kummallinen vika Durstin L1200:ssa (eka "korjattu") Sain vihdoin soitettua Interfotoon ja sain sieltä seuraavan numeron, miehen joka on joskus korjaillut niitä voimaosia, vielä kun mies pitäisi kännykkää päällä. Mutta kiitos tästä vinkistä, jospa Durstin saisi vielä "henkiin".
Vs: Toinen kummallinen vika Durstin L1200:ssa (eka "korjattu") Jos et saa, niin ilmoittele minulle. Voin ostaa sen varaosiksi Nimimerkillä vieläkin kevennysjousi vain puoliksi poikki...
Vs: Toinen kummallinen vika Durstin L1200:ssa (eka "korjattu") Elä Mäkkäri vielä innostu, se itse kone on vielä ihan kunnossa, vain se Multigradepään muuntaja on jollain lailla viallinen, toivottavasti se on vain se katkaisija.