Mikähän kirous mulla on päällä kun kaikki tuntuu taas vastustavan... Elikkäs tapahtui seuraavaa: Normaaliin tapaan pyörittelin kuvia rse:llä ja yhtäkkiä hiiri jumitti. Kursori ei liikkunut mihinkään eikä näppis totellut komentoja. No ei muuta kuin virrat poikkeensa ja kone taas käyntiin. Kaikki tuntu toimivan normaalisti mutta jostain syystä rse ei suostu enää aukeamaan. Oon poistanut ja asentanut uudestaan pariin otteeseen mutta ei näytä toimivan... Onko kukaan muu törmännyt samanlaiseen ongelmaan? Mitä tässä vois vielä kokeilla?
Mees sinne Rawshooterin hakemistoon ja tyhjennä ImageCache hakemisto. Käynnistä sit uudelleen niin toi joutuu luomaan uudelleen thumbit yms. Oletettavasti toi tietokanta on korruptoitunut.
Tyhjennetty on, ei auttanut... Jännä ettei käynnistettäessä anna edes mitään herjaa, mitään ei vaan tapahdu. Tiimalasi välähtää hetken ruudussa ja siihen se sitten jääkin.
Sit onkin mielenkiintoinen homma... Koitas sit Settings hakemistosta esim RecentFolders.txt:n tuhoamista. Tai vaikka kaikki pois tuoltakin ja kato mitä sit tapahtuu?
Jaajoo x) sit regedit käyntiin ja hakuun rawshooter. Kaikki rawshooteriin viittaavat deletellä rekisteristä pois ja uudelleen asennus... eli suorita (run) -> regedit sit edit -> find ja kenttään rawshooter sit kun löytyy jotain paina deleteä ja F3:sta että se hakee seuraavan tee toi niin monta kertaa kunnes rekisteri on puhdas. p.s. omalla vastuulla sit
Tuurilla ne laivatkin seilaa! Nojoo, jos oikeesti katselet missä kohdaa painelet deleteä niin ei tossa oikeestaan voi sattua mitään vakavaa. Tietysti kannattaa ottaa backup rekisteristä jos epäilyttää omat "kyvyt"... Eli regeditissä file -> export ennen kuin alat kikkailemaan ja jos tulee ongelmia -> file -> import.
CCleanerilla rekisterin puhdistat, sen saa suomenkielisenä. Se poistaa ylimääräiset ja turhat tiedot rekisteristä eli on muutenkin hyödyllinen. Ilmainen ohjelma. Update CCleaner to the latest version - Piriform
Kattelin tuota rekisterieditoria niin niitä tiedostoja löytyy aika läjä...Siis pitäskö tuo tehdä niin että ensin poistaa rse:n kokonaan ja sitten tyhjää reksiterin vai miten?
Ah, ihanaa, se toimii taas. Kiitos kaikille neuvoista, rekisterin putsaaminen ja uudelleen asentaminen auttoi. Muuten Emerik, näyttääkö tuo cleaneri sulle koneen speksit oikein? Mulla antaa kummaa lukemaa muistin määrästä...Joko mua on kusetettu tai sitten ohjelma sekoilee
Näyttää oikein muistit. En tiedä noista teknisistä jutuista mitään, mutta mistäpä sitä tietää jos sinua on oikeasti kusetettu? Tuskin. Ja ole hyvä.
Juuh, ohjelma näyttää että mulla ois RAM muistia 894 mb vaikka pitäs giga olla..Pitääpä alkaa tarkistelemaan tuota ja mennä sitten pesäpallomailan kanssa kodin ykköseen.
jos sulla integroitu näyttis haukkaa keskusmuistista omansa tai sitte toi on vaan laskuteknillinen juttu... voisin tutustua omalta kohdaltanikin tuohon kyllä..
Varmaan se syy. Eipä nyt satu mieleen noita ohjelmia, mutta murossa niitä on joilla voi tutkia kaikenlaista sielunelämää. http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=39&thread=365658