En ainakaan pikaisella vilkaisulla huomannut mitään ketjua JKL:n alueen toiminnasta, tapaamisista tms. joten ajattelin kysyä että onko tääläpäin aktiviteettia ja tapaamisia. Ainakin foorumeilla olen nähnyt useamman JKL:stä olevan + lähikuntien asukin... (edit pari typoa pois)
Sinulla on hyvä tilaisuus aloittaa aktivointi ja kutsua porukat tapaamiselle Siitä se lähtee ja ihmiset tulevat tutuiksi!!
Moro, minä olen kiinnostunut JKL-toiminnan aktivoimisesta myös. Minua näkee mm. Jyväskylän Kesää kuvaamassa, joten jos sinne olet sinä tai joku muu menossa, niin voisi suunnitella kokoontumisia. Olen myös JOPKAn hallituksen jäsen, ja vireillä on juurikin kokoontumisten ja enemmän tai vähemmän spontaanien kuvaustempausten mahdollistaminen (eli kiinnostuneiden kokoaminen yhteen). Asiasta lisää JOPKAn sivuilla toivottavasti lähitulevaisuudssa, jos muu hallitus ei tyrmää suunnitelmia (outoa olisi jos niin kävisi).
Ainiin.. Se on taasen JKL Kesän aika, kävin tänään ihan muiden asioiden vuoksi kiireellä kaupungilla enkä huomannut tapahtuman alkaneen-... Pitääkin katsoa jos tässä loppuviikon aikana lähtisi ihan vasiten kuvaamaan kylddyyriä
Olen myös pannut merkille että jokunen jyväskyläläinen foorumilla pyörii... Mutta uskaltaako tuonne keskikaupungille lähtee, siellähän törmää pian ihmisiin =D
Tänään klo 12 olisi kävelykadulla Pluck: in esitys ja muuta ohjelmaa.. Kun tuo luvattu sadekkaan ei näytä kovin pahalta tulnen paikalle kuvaamaan esityksiä ja ihmisiä. Kaupunkifestivaali Jyväskylän Kesä – 4.-10.7.2018 | Jyväskylä Festival (+ Pluck on myös matkakeskuksessa klo 15) Ilmaisohjelmista: Kaupunkifestivaali Jyväskylän Kesä – 4.-10.7.2018 | Jyväskylä Festival
Juu, viekkaita pirulaisia ovat ne. Onneksi on olemassa teleputket ja niihin 2x -konvertterit niin voi pitää hajurakoa Jeps, ja breakdancea ja kaikkea. Minäkin aion käväistä siellä tuossa "ruokatunnilla" nopeasti piipahtamassa, eli siellä nähdään. Minulla näyttäisi olevan musta t-paita, vaaleat shortsit, olen 190 cm pitkä ja tukka on pitkä sekä poninhännällä. Olalla isokokoinen musta Tamracin kameralaukku. Saa tulla nykimään hihasta. Jos ei uskallus riitä, niin ainakin kuvia pitäs päästä näkemään, pistäkee vaikka sinne aloitettuun jyväskylän kesä-threadiin, voin vähän ruukata otsikkoa toimivammaksi.
Pahus kun en huomannut lukea tuntomerkkejä ajoissa.. Tosin se ainakin yksi Tamracin laukku herätti huomiota siinä Foorumin ahtaissa sisätiloissa kuvatessa. Itsellä oli mukana E:300 + pieni musta reppu (mahtuu runko +2 kevyttä optiikkaa ja hieman pikkusälää), vaalean sininen T-paita ja tummemmansiniset shotsit. Kuvia on tältä päivältä kaikkiaan 245kpl (karsin kuvauksen aikana joitain jo pois), olin kaupugilla n klo 11-17:15. Alkujaanhan niiden 12 alkaneiden ilmaisjuttujen piti olla ulkoesityksiä, mutta kaikki alueella n 12 aikaan olleet taatusti huomasivat sen *** ukkosmyräkän joka pakotti esitykset sisätiloihin. No, ehkä huomenna paremmalla onnella. Siellä on joku lipuheiluttajaryhmä esiitymässä ja siihen olsii parempi jos olisi kunnolla tilaa ja avaruutta. (= aion olla kuvaamassa ne) Nyt pitää mennä katsomaan mitä kamerasta löytyy.. Toivottavasti edes muutama kelvollinen otos.
kb: Voisitko lyhentää tuon linkin joka on edellisessä poistauksessasi, se sotkee sivun muotoilua ainakin tällä selaimella jota käytän? Tuo ilmaisohjelman lippuheitto ja rumpuesitys on ehdottomasti kuvaamisen arvoinen.. Kannattaa tosin suhtautua aikatauluihin varauksella.. tänään ainakin oli lähes tunnin tauko välissä..
Ehtiihän tässä. Olisiko Jkl:n keskustan kävelkadun ns. kompassi mitään? Helppo löytää (eli Sokoksen-jyväskeskuksen välinen aukio asemakadulla) ja siitä voi eksyä jonnekkin jos juttua ja aikaa on ..