Jukkikselle, kun sanoi, että ehkä voisin näillä käsin soitalla jotain kitaran tapaista. Tiiä häntä, voisinko.
Vs: Kädet Nou hätä , mut kait ei noi niin isot ja... silleen... toi tummataustainen ei oo oikein... mun sormet on pitemmät
Vs: Kädet Kuvaparina oivaltava. Kuvan sisällä tuo vastakohtaisuus, mutta myös kuvaparina sävyjen ja sanoman vastakohtaisuus on kiinnostava. Yksittäisenä kuvana pidän tuosta oikeanpuoleisesta enemmän, siinä on sellainen aito ylöspäin menemisen tuntu. Jotenkin soveltuisi tänne Varkauteen malliksi toivotusta henkisestä suunnasta, kun tehdas mennee nurin Kitaristisesti kädet olisivat kyllä hyvät. Virheellisesti luullaan, että pitkät sormet ovat hyvät kitaransoitossa, mutta näin ei ole, niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Tärkeämpää on kämmenen leveys ja sormien vahvuus ja elastisuus. Vahvuutta tarvitaan äänen vahvaan tuottamiseen ja elastisuutta otelaudalla 'tanssimiseen'. Helin kädet ovat onneksi erittäin naiselliset, erotuksena omistani. Joten, tässä kappale Helille youtubesta. Esittäjänä minä ja ystäväni Keijo. Kappale on Bob Dylanin 'Tomorrow Night' Kuuntele ennen kaikkea sanoja. Ja täytyy kyllä sanoa, että Heli on erinomaisen kaunis nainen. Se meinaa vaikuttaa kuvien arvosteluuni hänen kohdallaan, mutta aion pitää pintani ja arvostella kuvia samoin kuin kaikkien muidenkin. T Jukka
Vs: Kädet ...vaan nämä käsikuvat ovat huomattavasti aistillisempia kuin Jarin vastaavat. Tykkään tyylistä
Vs: Kädet Nyt oon pari kertaa jo näitä katsellut. Alkuun tuo oikeanpuoleinen kuva häiröi jotenkin. Varmaan valosta..? Ja sitten jostain syystä vasemmanpuoleisesta tuli Edward Weston mieleen.. Nyt kun useamman kerran katsellut, niin kitaransoitosta en tiedä, mutta kivat kuvat. otp.s. Jukkiksen pätkä oli mainio.
Vs: Kädet Oi hyvänen aika, kiitos, oli oikein kaunista ja kauniisti sanottu. Kiitos. Kauneus, juu, sitä voi sit kysyä noilta, jotka on livenä nähneet . Aina kannattaa muistaa, että kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. ps. kiitos muillekin kommenteista!