Äsken sain Ainon houkuteltua kuvaan,luonnonvalossa. 8x10 ja 305 mm G-Claron täydellä aukolla 1/2 sek Klikkaa maksimiin
Vs: Ikkunan luona Hieno kuva ja mukavat sävyt. Malli ei myöskään näytä siltä että piti pakottaa kuvaan...
Vs: Ikkunan luona Hui, oliko toi aika puoli sekunttia? Jos oli oot saannut mallin pysymään hyvin paikalla.
Vs: Ikkunan luona Meinasin alunperin himmentää aukolle 11 ,mutta tyydyin aukolle 9 koska kuvausetäisyys ei ole tiukka potretti .niin syväterävyyttä on just melko hyvin.
Vs: Ikkunan luona kaunis ja puhuteleva potretti, "printin" sävyistä voi olla montaa mieltä, itse olisin mennyt kirkkampaan suuntaan.
Vs: Ikkunan luona Käsi tekee tähän kuvaan sen jutun. Ilman kättä tää olis vain potretti nyt käden kanssa siihen tulee odotusta tai vaikka pysähtyneisempää hetkeä...tai jotain.
Vs: apua kaipaan LF-asiassa Meinasin huomenna mennä pimiöön tekemään tästä pinnakkaisvedoksen.Kokeilen kyllä kirkasta ja eri jyrkkyyksiä.Iso roskakori kuuluu varustukseen")
Vs: Ikkunan luona Itse ajattelin että käsi olis voinut olla toisin. Ranne alaspäin kääntyneenä ja poikki rajattuna on kuvan heikoin kohta.
Vs: Ikkunan luona Kaunis asento, ilme ja valo, kaikki. Minua tavallaan häiritsee se etteivät toinen silmä ja poski piirry terävinä, mutta kuvan syväterävyys on tietoinen ratkaisu, joten ei siis oikeaa valittamista - makuasioita.
Vs: Ikkunan luona Saattaa olla että se käsi on väärästä kohtaa poikki ja näin ollen ei toimi. Mutta yritin laittaa sitä kättää piiloon niin kuva näytti ihan erinlaiselta tuotokselta. Sen vuoksi sanon että käsi tekee tästä kuvan. Voi olla että paremmin sen asian olisi voinnut kyllä tehdä.
Vs: Ikkunan luona Tarkaksi menee ,auttaa jo paljon kun rajaa rystyset pois mutta kokonaisuus ratkaisee,siksi tämä ylittää pimiökynnykseni kimo
Vs: Ikkunan luona No joo tarkkaa se on jos haluaa kehittyä. Mutta jos tämä on sinulle riittävä taso olet varmasti tyytyväinen. Minuakin on tälläsistä opastettu ja monessa muussakin kohtaa ja opastajat ovat varsin hyvin oikeassa ja tarkkoja, hyvä niin.
Vs: Ikkunan luona Kyllä käsi on hyvä olemassa tässä kuvassa. Itse pyrin taivuttamaan käsiä lievästi ylöspäin ranteesta, ja sormet jotenkin mukavasti taivutettuna. Toki tilanteesta riippuen.