Vs: Emma Freeshi ranskalaisella ärrällä Kivat värit & pläsin asema. Ehkä snadisti vois olla enemmän kasvoilla varjoa muotoa antamas?
Vs: Emma Ai. Minusta se ei haittaa yhtään. Tässä malliksi sellainen kuva jossa näkyy koko etuläppäkin. Aikamoinen tötteröpää fiilis tulee minusta tästä kuvasta. Tää kuva on muuten ihan raaka käsittelemätön versio.
Vs: Emma Kyllä tä on mun silmille kivempi. Oikealla tolppa istuttaa mallin hyvin. ps. hyvä malli.aito ja konstailematon.
Vs: Emma Minusta ekassa kuvassa hattu vaikuttaa tötteröisemmältä. Se kun on rajattu poikki eikä tiedä kuinka pitkälle ylös se jatkuu.
Vs: Emma No kun oikein tarkasti yritin asiaa katsoa "vapain silmin", niin täytyy sanoa, että näin se taitaa olla. Olet oikeassa. Jotenkin toi lakin katkaisu vaan tekee hiukan erinlaisen fiiliksen joka sopii miun makuun. En vain osaa sitä ainakaan nyt analysoida tän syvemmältä.
Vs: Emma Tosi hyvä ja mainio kysyvä katse mallillakin. Voihan tuota rajausta laskea jos tuntuu katkeavan. En huomannut katkeamist ennen kuin luin, tuijotin vain silmiin ;-)
Vs: Emma (lisätty kuvia) Kyllä! Ilman hattua paras. Ja nuo silmät, joiden sinisyys vie miehen! Sopivat värimaailmaan eli taustan sinisyyteen.
Vs: Emma (lisätty kuvia) Hienoa että näkemykseni uppoaa. Suurin osa tästä on illuusiota. Raakaversiossa näkyy ettei ne silmät ihan niin siniset ole. Mulla oli selkeesti tiedossa mitenkä mä kuvaan Emman. Kuvaus oli sovittu etukäteen ja aikaa oli niukasti joten homma toimi varsin hyvin kun oli katsonut kuvauspaikat etukäteen ja miettinyt kameran asetuksetkin kohdalle. Sitten ei tarvinnut kun toteuttaa vain.
Vs: Emma Itsekin olisin lakin katkaissut, mutta alempaa. Jos se alhaalta katkeaa, ei tule tunnetta, että jatkuu loputtomiin.
Vs: Emma (lisätty kuvia) Okei näytetään sitten. Kyllä kuvankäsittely on olennaista kuvauksessa joten eipä näissä mitään piiloteltavaa ole. Ilmeisesti tarkoitit tätä kuvaa?
Vs: Emma (lisätty kuvia) Kyllä. Ei ole huono tuo alkuperäinenkään. Jopa hieman parempi ihon värin osalta, koska on lämpimämpi. Vain vaatimaton mielipide.
Vs: Emma (lisätty kuvia) Hienoja kuvia ennen käsittelyä ja sen jälkeenkin. Tässä jäin pohdiskelemaan että kaatuvatko kuvat oikealle aavistuksen?
Vs: Emma (lisätty kuvia) Juu ollaan enemän sinne suuntaan menossa. No tässä mallinkin piti sulkea silmänsä, kun kuvaaja taisi ottaa ihan keskisommitelma kuvaa eikä kallista mikään mihinkään päin.