Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Todellinen kakkoskamera(ko)?

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Tapiola2006, 10 Kesäkuu 2009.

  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
  2. ∞

    Member

    458
    0
    16
    Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Koskahan tätä alkaa saada näppeihinsä Suomessa? Verkkiksellä lukee toimitusaika 2-4 viikkoa, mutta sehän ei välttämättä merkitse mitään.
     
  3. Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Olisikohan heinäkuun loppu aikaisintaan tai elokuun alku realistinen odotus?
     
  4. Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Ootte te aika rohkeita/äveriäitä kun tilaatte tosta vaan eikä oo edes kädesssä saatu pitää ;)

    Mutta eipä sikäli, ei tosta oo ilmenny mitään semmosta miks se ei olis mun rakas joulupukki-listalla ja sit mä saisin sen alesta joulun jälkeen halvemmalla??? Eli nyt vihdoin on tehty jotain semmosta että mä meen vipuun, jotenkin mä en vaan syty noihin järkkäreihin. Mun mielestä se ei oo (liian) kallis jos pitää minkä vaikuttaa lupaavan ja alaspäin se kai alkaa tulla, alkaahan?

    Toisaalta ei kai se nyt oo niin hyvä et sit jää canonet ja 110-filkat ja polaroidit pölyttymään, eihän?

    V-M
     
  5. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 447
    440
    83
  6. Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Tuo on järkkäri.
     
  7. Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Okoo, olkoon sitten niin. Mutta niin paljon erilainen ja epäjärkkärimäinen, lähinnä siis epäjärkälemäinen ;)
    Oon mä joskus kokeillu niitä järkkäreitä ja itse asiassa vaimokin on pari kertaa ehdottanu että haluisitsä tommosen ja mä oon aina sanonu ei, oon odotellu jotain tohon suuntaan. Hyvähyvä.

    Ja tostahan sitten tulis meikun ykköskamera :)

    V-M
     
  8. harril

    harril Member

    253
    0
    16
    Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Jokos laukkulaisilla on tästä "penniläisestä " maistiaisia?
    Harri
     
  9. Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Tuossa esillä muutama järjestelmäkamera, mikä näistä on järjestelmäkameramainen? ;-)

    1
    2
    3
     
  10. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Kyllä toyo muistuttaa eniten järjestelmää, muut ovat jotain rajoittuneita wannabe-järjestelmiä joilla lähinnä boostataan egoa ja kyykytetään köyhiä - vaikka oikeasti ollaan kyvyttämiä venymään ;)
     
  11. Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    Mulla on muuten verkkiksessa tilaus tuosta E-P1:stä, haluaako kukaan ottaa sen mun tilalta, muuten perun sen huomiseen ip:ään mennessä, kamera on siis saapunut jo myymälään.
     
  12. Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    ;-)

    Tämmöiseen pikkuräpsään voisivat tehdä sen kuilun, kun muu on kuulemma kallista. Vai jääkö se Minoxille Rollein bonsain parempia malleja varten?
     
  13. Vs: Todellinen kakkoskamera(ko)?

    No joo.
    Ehkä ainakin näin aloittelijan ja amatöörin kielenkäyttöön jostakin syystä järkkäri on nykyään isohko tummanpuhuva (muovinenkin) mötikkä; jos siitä suttais merkin pois ei niitä juurikaan erota toisistaan ;)

    Ton Pentax 110 suhteen oon onnistunu hillitsemään itseni vaikka se on ollu vaikeeta, mulla on 110-filmiä lähes 200 rullaa vielä jemmassa. Ne on vaan aika kovissa hinnoissa, ja epäjärkälemäisiä ehdottomasti.

    ***minustettu tautautologia***

    V-MS