Mistä mahtaa johtua se, että Photoshop CS 5:ssa F-nappulalla näytön muuttaminen niin että kuva näkyy koko näytöllä saa aikaan värin muuttumisen punaiseen suuntaan?
Vs: Värin muuttuminen CS5:ssa Ihanko oikeasti? Siis RGB-arvoina? Näennäisenä... näytönohjaimen probleem. Makki vai puusee?
Vs: Värin muuttuminen CS5:ssa Jaa, enpä huomaa, mutta minä nyt en niin tarkkaan näekään. Voi johtua profiilista, riippua mistä väritilasta näytön profiiliin käännetään. Mikä sulla on työtilan profiilina?
Vs: Värin muuttuminen CS5:ssa Eli ongelma on se, että kun laitan ylä-& alapalkit näytöstä piiloon että kuva täyttää koko näytön, niin kuva muuttuu punaisemmaksi. Periaatteessa minkään ei pitäisi muuttua. Työtila on Adobe-RGB ja näyttö on calibroitu ja Color Edgen ohjelmat on käytössä. Mahtaisko tämä johtua jotenkin alamittaisesta näytönohjaimesta? Päänäyttö on 24 ja kakkosnäyttö on 21-tuumainen. Näytönohjain on muutaman vuoden vanha Ati.
Vs: Värin muuttuminen CS5:ssa No nyt ongelma ratkesi. Kun ääneen ihmettelee, niin ajatuskin kulkee. Kiitos SakkeM, vaikka itse ratkaisun keksinkin. Asetuksista piti pistää CPU-Settings oikeaan asentoon.
Vs: Värin muuttuminen CS5:ssa Edit_Preferences_Performance_CPU-Settings_Advanced Settings Josta valitaan : Advanced
Vs: Värin muuttuminen CS5:ssa Ite oon tuota samaa ongelmaa monesti kironnut kahta näyttöä käyttäessä. Kiitos vinkistä .