Tulipa pitkästä aikaa otettua muutama koirakuvakin, kun sellainen sattui kotona vierailemaan. Tässä yksi tuotoksista. edit: ja pistetään vielä linkki hieman isompaan kuvaan MBnet
Asiallinen pentukuva eli hyvä muisto. Ehkä tuolta vasemmalta olisi voinut rajata hiukan pois jotta tuo oikean tila olisi korostunut. Taustalla olisi ollut vaahteranlehtiä jotka olisi voinut sopia sijaintinsa puolesta paremmaksi kuvauspaikaksi. Pentu on varsin hyvässä asennossa ja kuvakulmakin matalalta eli noi seikat on kohdillaan.
Taas minä jupisen kuvasta Onkohan minussa jotain vialla? Siis palataksemme kuvaan,mielestäni vaahteranlehdet voisivat olla värikkäämpiä, nyt vähän "haaleita" johtunee sitä että kamera on mittaillut valotusta Tiuhtista, samalla Tiuhti on jäänyt hiukan tummaksi eli valotus ali. Kontrastin säädöllä saisi asiat korjattua juuri toisinpäin, eli lehtiin väriä ja Tiuhtiin sävyjä. Pieni terävöitys vielä niin siinä se olisi niiltä osin. Muuten kuva ihan ok
Ei silti niin pahasti, ettei kuvasta saa ihan kunnollista, oli jpg tai mikä vaan... Maskin kun tekee ja levelseillä syö koiran ulkopuolelta valoa pois, niin hyvä tulee!
Onko se niin paha asia että jos se on liian vaalia? En mä sitä että te olisitte väärässä, voihan olla että kuva olisi parempi sitten mutta en minä näe ongelmana tuota.