Vaikka kuva perinteisessä (teknisessä) mielessä ehkä onkin pilaantunut, niin pidän tästä kuvasta. Musta ala- ja yläosa kehystää kohteen hyvin. Ruusu jää valitettavan reunaan ja olisi ansainnut olla hieman enemmän huomion keskipisteenä. Hauskasti oikeasti hento ruusu on terävänä, vankkumattomana lattialla kun taas oikeasti vankka ja lihaksikas ihminen tärisevänä (liike-epäterävyys pitkähköllä suljinajalla?) ruusussa kiinni; hauskaa vastakohta-ajattelua päässyt vahingossa kuvaan.
Pidän. En tiedä onko tullut vahingossa, kiireessä vai ihan tarkoituksella tällainen - mut nätti on. Täähän on vissiin jostain esityksestä? Ite veikkaan et olisin päätynyt vaakakuvaan, jos oisin kerenny ottamaan koko kuvaa siis... Sommittelullisesti ainakin tuntuis et se natsais paremmin - ruusulle enemmän tilaa ja helmat kokonaan kuvaan siis.
Kyllä tämä nätti on pienistä teknisistä puutteista huolimatta. Mä olisin ainakin kokeillut ylhäältä tiukempaa rajausta. Ruusu taas on mun mielestä hyvässä paikassa. Tanssija/näyttelijä? yrittää pelastaa ruusua joka on putoamassa tavoittamattomiin tonne mustaan. Eli tolle alareunan mustalle löytyy ihan hyvä funktio mun mielestä.. Pieni epäterävyys ei paljoa haittaa.. Lattian pieni vinous on tässä aika turha, eli olisin keikauttanut kuvaa hieman oikealle.
Tämähän on melkein täydellinen tilannekuva. Hieno kuva. varmaankin jos kuvan tekninen puoli olisi tip-top kuosissaan niin kuva olisi enemmä'n teennäisen näkönen?
Alhaalle leikkausvaroja on jätetty aika paljon. Tätä kuvaa voisi pehmentää lisää, jolloin sadunomaisuus ja romanttisuus lisääntyisivät. Hienot värit. Kohteestahan ei saakaan sanoa mitään.