Vähän kauempaa ja pystynä, mun mielestä. Korostaisi ahdistavuutta jos hahmo olisi kuva-alalla pienempi. Samalla jalat näkyviin. Toisaalta huone ei taida olla niin iso, että sallii sen.
Ei noi San Quentinin kopit kovinkaan isoja ole... Kokeilin kyllä pystykuvaakin eli sellainenkin versio olemassa haastekuvasta joka aikaste tarkalleen e-0r:in toiveiden kaltainen mutta ilmeisesti eilisestä lääkityksestä johtuen tuli tollaseen rajaukseen päädyttyä... -B- PS. Maru73 jään mielenkiinnolla odottamaan sun vastavetoa...
Eihän sitä lääkityksen alainen tartte olla, että tuon valkkaa. Mistäs sitä tietää, vaikka olisit pitänyt tuosta enemmän kuin pystykuvasta? )) Mun päässä on nyt jostain syystä paljon kauempaa otettu kuva, jossa olis paljon tyhjää seinätilaa ja just tollalailla kumarassaolevana tuo vanki. Korostaisi ahdistavuutta ja pienuutta. Mut toimiihan tää näinkin, tuo kohteen ja asennon paremmin tarkasteltavaksi.
Ja nyt jätkä alkaa väittämään että nää itä-saksan naisten kuulamaajoukkueen ylijäämävaraston tabut jotka just viimeviikolla trokasit ei olekkaan mulle sopivia... kiitti vaan... -B-