Moikka, Olisin tekemässä tilausta mamut-photoon tsekkeihin ja ajattelin, josko joku muukin tarvitsisi jotain sieltä.
Vs: Tilaus mamut-photoon No ajatus olis tässä viikon sisään tilailla, noi postimaksut on vaan niin älyttömät, että mietin myös tuota keten Chemicalsia. Katotaan mitä Olli vastaa, oikeestaan en tarvii muuta kuin collodionia
Vs: Tilaus mamut-photoon Mä oikeestaan tarttisin 13x18cm alumiinilevyjä. viivyttänyt tilausta just tuosta syystä. Ehkä joitain lasejakin..
Vs: Tilaus mamut-photoon Mä voisin kyllä sittenkin tilata myös 13x18cm alulevyjä ja jotain raakakemiaa. Josko vaikka ens viikon loppuun mennessä katottas mitä kukin tilaa?
Vs: Tilaus mamut-photoon No niin, aikaahan on mennyt, enkä ole saanut tilausta aikaiseksi, mutta nyt olis tarve saada tilaus sisään, joten olisiko porukkaa tulossa kimppatilaukseen? Jos tähän topikkiin laitetaan mitä kukin haluaa. Itse tilaan 13x18cm alumiinilevyjä.
Vs: Tilaus mamut-photoon Mulle vois laittaa kans 50 kpl 13x18 alumiinilevyjä ja pullo hopeanitraattia (1litra) Olishan tossa levyjä sitten aika pitkäksi aikaa. Voin sitten myydä sulle jos ei kulu
Vs: Tilaus mamut-photoon Tuota tuota, tuo hopeanitraatti on 50/100g, ilmeisesti tarkoitat tuota 100g erää? Siitä saa tehtyä sen litran. Joo, kyllä mä voin ostella niitä levyjä jos et saa kulmaan
Vs: Tilaus mamut-photoon No joo. en osannut löytää tuota vaan kattelin sen valmiin liuoksen. Tuo käy kyllä. Laitoin YV:n mutta luin taas huolimattomasti, vastaushan olikin tuossa yllä
Vs: Tilaus mamut-photoon Joo, ihan turha maksaa vedestä Tsekeille, kun tuolla 20€ hinnalla saa akkuvettä Motonetistä tuollaset 4x5l pönikät 90g riittää litran seokseen, joten tuo 10g jää varalle. Mä jätän tilauksen viimeistään huomenna.
Vs: Tilaus mamut-photoon pistähän sitten YV:lla maksutiedot ja summa jossa osus toimituskuluista niin saan hoitaa heti pois. Tavarat voin hakea sitten joskus kunhan helsingissä ajelen taas.. tai delegoin homman