Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tiktak

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana M Ouvinen, 25 Heinäkuu 2005.

    [​IMG]
     
  1. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Hassu sommittelu. Tytöt reunoissa ja keskellä paljon tyhjää tilaa. Ehkä tiukempi zoomaus vain toiseen tytöistä olisi ollut mukavampi, tai kolmas tyttö (oliko Tiktakissa niitä kolme?) väliin mukaan.

    Eli hiukan outo tuo reikä keskellä.

    Vesku
     
  2. Ellei se ole kuvaajan näkemys bändistä.
     
  3. TikTak soi just osuvasti radiosta, hyvin sopii biisi kuvaan. :)
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Pirun hieno kuva kyseisestä bändistä. Värit natsaa hyvin ja teknisesti varsin oiva. Myös tytöt on kauniita ja hyvissä asennoissa. Itseä ei haitannut tuo vinous sekä laidoilla olo. Hyvä otos.
     
  5. Horisontti vinossa
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Pyh, turhanpäiväinen tuumaus kyllä musta. Nyt mä oon surullinen. :´(
     
  7. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Vinous on ihan toimiva tässä..

    Vesku
     
  8. Ihan kiusallani laitoin... Monta kertaa täällä on ollut hyviä kuvia ja silti pitää nippelineurootikkojen kiukutella mahdollisesta horisontista joka on vinossa tai jostain hevonvitun isosaturaatiosta jonka johdosta alaoikean pikselit sojottaa.

    Paljon on ollut kuvia joissa sommittelu, rajaus nk isot linjat pitää kutinsa niin eikun saivartelemaan. Ainoo mikä muuten aikuisten oikeesti pilaa ton kuvan on toi reikä....siinä keskellä
     
  9. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Mutta joskus se vinous häiritsee. ;) Joskus on vinoa mutta ei pääse rajaamaan kuvaa enää uusiksi kun joku kuvaaja on ottanut kuvan liian tiukalla rajauksella.

    Jos on vain pientä juttua mistä saivarrella niin sehän on hyvä. ;)
    Mutta kun vastaan tulee kuva josta ei löydy mitään pahaa sanottavaa niin eikö silloin ole onnistuttu? Tai sitten se kuva ei saa kommentin kommenttia. :D

    Jos nippeleihin puuttuminen ärsyttää niin älä lue niitä. Tai anna olla.

    Onhan tuota sun kommenttai 'horisontti vinossa' joskus tullut itsekin heitettyä vitsinä kuvaan josta näkee että se on vinossa.. Olen vain nyt niin väsynyt että en osannut ajatella tuota vitsinä ja kun kerran emerikkikin pisti omaa kommenttiaan perään niin taisi ohittaa mun vitsiprosessorin.. ;)

    Joo, sekava viesti tämäkin.. Lisää kahvia tai jotain vastaavaa.


    Vesku
     
  10. Kunnon borkat ja päikkärit ja illalla uusiksi se on siinä.
    En mä kaikkia lue mutta kuvat katson, kyllä joskus täällä on niin viimosen päälle fotoja että alta pois ja niitähän on aina kiva katella.
     
  11. Juki

    Juki

    313
    0
    0
    Ei -bändikuvaexperttinä tulee kehua hienoa kuvaa! Tyhjä tila keskellä erottaa tämän monesta muusta vastaavasta otoksesta ehdottoman positiiviseen suuntaan. Vasen alakulma ei välttämättä häiritse, voisi toki olla parempi.
     
  12. Jos näistä haluaa erikoisen lavakuvan, niin se on juuri se, missä tuota väliä ei ole.... taitaa olla aika harvinaista matskua sellainen vaan.