Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tikkarityttö

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana aarre, 12 Heinäkuu 2005.

  1. aarre

    aarre

    228
    0
    0
    Moi, eka viesti multa tänne...

    Tuollainen satunnainen hääkuvapoiminta, kuvassa oli alunperinkin vähän liikettä mukana mutta lisätty keinotekoisesti kuten näkyy
     
  2. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Tällainen käsittely ei mielestäni istu tähän kuvaan. Jos tausta häiritsi, varmaan parempikin käsittelytapa olisi löytynyt sen häivyttämiseksi. Tai jo kuvatessa kuvata niin, että tausta olisi blurrautunut kunnolla. Valo ei ole oikein hyvä.
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Mukavaa kun olet liittynyt sankkaan joukkoon foorumilla ja vielä näytille saanut kuvankin. :)

    Itse olen samaa mieltä, että tuo efekti ei toimi. Minusta kuva pitäisi olla rauhallisempi. Toisaalta silloin se on tylsä ja ehkä ei ajatuksia herättäisi? En tiedä. Kuitenkin minusta tyttö on varsin hyvin kuvaan asennoitunut ja visuaalisesti tyylikäs. Katsotaanpa mitä muut tuumaa kuvasta. :)
     
  4. aarre

    aarre

    228
    0
    0
    Kuva on alun perin otettu pitkällä suljinajalla (1/20s), katon kautta heijastetulla salamalla ja liikkeen kera. Laajis vaan ei paljon taustoja blurraile (oli hiukan hätäinen tilanne eikä aikaa vaihdella laseja) ja sinne jäi ikävää sählinkiä sekä voimakkaat ikkunavalot. Melko kokeellinen juttu kuitenkin, pistän jatkossa jotain enemmän mun tyylistä :)