Vs: Tiistai hmmm... tossahan se on sanottu ihan selkokielellä ... "häiritsee" -> "vie huomiota pois jostakin"
Vs: Tiistai Minun mielestä vinot laudat vievät huomiota pois tytöstä ja kuvan tunnetilasta. Toki jännitteitä syntyy mutta mielestäni kuva ei kaipaa sitä. Jokaisella kuvalla on päämäärä - vinot laudat eivät siis palvele sitä päämäärää jonka minä näen. Mutta hyvä kuva näinkin. Ja mitä tulee lapaseen niin hyvä että joku tajusi kuroa karannen silmän takaisin kintaaseen...
Vs: Tiistai Noin hieman offtopiccina, minä en pääse eroon siitä mielikuvasta, että tyttö makaisi penkillä ja tämä olisi käännetty 90 astetta. takana penkin selkänoja, edessä se lauta joka lähtee kääntymään jalkojen suuntaisesti alaspäin. Miten on? Paidan kauluskin tuntuisi hieman pyrkivän kuvassa katsoen oikealle. EDIT: lisätään tähän sherlokholmeiluun, että silmien valopisteiden (tai -laikkujen) kohta antaa ehkä myös ymmärtää että taivas on "vasemmalla" kuvassa. Eihän ne sitä todista, mutta ehkä noin alitajuisesti tulee se noin tulkittua. Ja niin, kuvahan on oiva.
Vs: Tiistai olin just kirjottamassa äänestyslappua kb:n ja saltikovin puolesta, kyllä se on penkillä makoileva tyttö. Mutta ruudussa oli punainen teksti "tätä kirjoittaessa joku on...." ja siellähän Heli myönsi tapahtuneen. Tuo selittää käsien asennonkin, tyttö pehmentää omaa painoaan noihin käsiin. Tästäpä riemu repeää! Taas meitä yritetään kusettaa, prhna . Hyvä pojat, ja minä jälkiäänestäneenä kans. Saltikov voi muotoilla Hesariin tästä jutun, sulla on suomenkieli hyvin hanskassa .
Vs: Tiistai Sano vaan että kb keksi ...mutta tämän tahtoo sanoa sitä että vinojen lautojen suoristus olisi normalisoiva toimenpide. Ja vinot laudat oli pelkkää hämäystä.
Vs: Tiistai Miten nii? Yhtä vinossa ne on, kun kuvan kääntää vaakaankin Musta tää oli aika "hassu" kokeilu kääntää tällainen kuva pystyyn. Se kuitenkin tavallaan toimii näin. Mutta ihan eri kuva se on kyljeltään.