Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vahti

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana maru73, 1 Helmikuu 2009.

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    .

2. Vs: Vahti

Hyvä Maru! Ekaksi mä luulin että nyt sä oot pannu jonkun pirun värisokeustestin ja mä oon tietysti sokea, mutta kun rauhassa tihrusti, niin aika söpö hauvahan siinä on, melkein puuudeli. toi talon kulma vähän on siinä ja siinä, rajaa itte sitä niin ei tule sanomista.

3. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Vs: Vahti

Eihän sitä voi siitä rajata. Kun siellä taustalla näkyy se talo jota koira vahtii  8)

4. Vs: Vahti

Ai jaa. pisteet laski, verbaalinen selitys visuaaliselle epätasapainolle. Peitäs itte osa seinää kädellä ja katso tarpeeksi kaukaa : Onko tärkee... Mikä on message ? väritäplät ja valkoisuus joka avautuu hahmoksi vai se että itse näit sen talon ekaksi ja sitten keksit että tossa on hauva (epäilen että teit sen itse lumipallolla... vai mitä?)

5. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Vs: Vahti

Ei en tehnyt. Huomasin ensin koiran ja sitä alkaessani kuvaamaan keksin ottaa talon mukaan kuvaan.

6. Vs: Vahti

katsos, talo on aivan liian hallitseva, kokeile niin että valkoisen oven rajaat vasemmalta niin että reuna päättyy mustaan, hiukan abstraktisuutta ja voisi olla maalaus( ei tietenkään mikään suositus valokuvalle). Kun itse kivikko-osa on niin "pointillistinen" ("maalauksen tyylisuunta") ei ole hyväksi että tämä vasen reuna on niin kökkörealismia... Uh huh, jos vois vaan antaa Wacomin kynän suihkia heti ekaksi kokeilisin kääntää koko homman "värinegaksi". sitten ehkä vain osan posariksi. vain tekemällä oppii ja visualisoimalla...
    Jos sulla on email osoite niin laita se tekstarilla mulle 0400-408168, väänsin aika jännän negaversion, sitä en kyllä tänne näytille laita, siinä on musta kissa...