Vs: Sänki parta ajamatta! Tämä on ajankohtainen kuva mutta mitään sanomaton. Miksi tälläinen kuva on valokuvaaja kuvannut ja mikä on aihe kuvassa? Jotenkin ei vaan aukea ja katsojana ahdistuu. Tässä yksi kuva jossa on periaatteessa samat elementit mutta...http://500px.com/photo/8156690
Vs: Sänki Ei mikään huippu, mutta mielestäni hyvä kuva. Ehkä aavistuksen tummenpana toimisi paremmin. Kumpuileva pelto, tolppa ja metsä antavat kuvaan mukavasti syvyyttä.
Vs: Sänki Ihminen laittaa esille kuvan, josta todennäköisesti toivoo asiallista palautetta, niin positiivista, kuin negatiivistakin? Rakentavaakin? Erittäin epäkorrektia on kaivaa netin syövereistä jonkun toisen kuva ja yrittää sillä tyrmätä postaus. Käsittämätöntä käytöstä. Kapa ihmisen postaus.
Vs: Sänki Ei ole ollut tarkoitus tyrmätä kuvaa vaan näyttää kuva jossa on jotain samaa, mutta ei kuitenkaan. Annan palautetta ja saan palautetta, vertaan, tutkin, kehityn jne. Sinussa se taisi herättää vahvan reaktion, mutta ajatus oli minulla rakenteellinen. Itse käytän 500px apuna silloin tällöin. Jos postaat kukkasta kuvan niin kannattaa oikeasti miettiä miten kuvasta voisi saada paremman.
Vs: Sänki En ole mitenkään tyrmääntynyt. Mitään syvällisempää aihetta tai merkitystä kuvasta on turha hakea. Kuten useimmat kuvani, tälläkään ei ole kuin tarkoitus sivellä näköhermoja. Joku pitää ja joku ei. Kaikki kommentit otan mielelläni vastaan ja niistä koitan jotain oppiakin.
Vs: Sänki Tätä pidän terveenä lähtokohtana. Itse katson tällähetkellä kriittisesti omaa työskentelyä kuvaajana ja yritän kuvata tarpeellisesti ja säästeliästi, vaikka digikuvaus antaa mahdollisuuden ottaa tuhansia kuvia helposti. Siten myös kritisoin joitain kuvia siitä lähtökohdasta. Monesti foorumeilla on tulkinnan kanssa ongelmia. Tarkoitan tällä että luetun tekstin ymmärtäminen on vaikeaa ja ei välttämättä oleteta oikein.