Vs: Tietokone Voipi olla niinkin. Tämmönen löyty samaan rahaan. http://www.expert.fi/Tuotteet/Kuva/Taulutelevisiot/Samsung---T23A350
Vs: Tietokone Paska. Kokeile vaikka. (ex)Pertti peruskäyttäjä varmaan on tyytyväinen. Mutta minä hylkäisin jo muovisuuden ja huteruuden takia.
Vs: Tietokone Hallelujaa sain pikselin katoamaan. Huh huh. Netissä surffailu tuotti hyviä ohjeita. Kokeilin niistä joitakin ja pikseli katosi. Hetken päästä se tuli takasin mutta sitten sen taas sain pois...tai siis toimimaan. Nyt näyttää siltä että näyttö saa jäädä. Vielä on viikko koe aikaa.
Vs: Tietokone Kyllä tää mun vanha sotaratsu 2x2,5GHz G5 PowerMac alkaa olla tiensä päässä, ainakin jos surffaa Flash sivuilla. Mutta toisaalta, tässä olisi ainesta vielä kuvankäsittelyyn, hullua sano. Anteeksi Offtopic, ajattelin "ääneen"
Vs: Tietokone Mun n. 5 vuotta vanha G4 powerbook rouskuttaa vielä Final Cut Prolla ja fotarilla kohtalaisesti (kosketuslevy tosin on sanonut itsensä irti) mutta hassua sinänsä että nettisurffailussa se on alkanut pykimään vaikka videon käsittely on raskaampaa.. Noh, onpahan tuossa kakkoskoneena.
Vs: Tietokone Mä ostin tänään ulkoisen kovalevyn - jossa on vika, jollaista en aikaisemmissa ole havainnut : Se vähän väliä kytkee ITSE ITSESTÄÄN ITSENS IRTI - vaikka onkin fyysisesti koneessa alati kiinni ja päinkin vastoin. Missäköhän vika ? Edit : Viina sai aikaan kirjoitusvirheitä.
Vs: Tietokone Olen tässä pitänyt haavetta yllä, jos vaikka hankkis sellasen 27" iMac:in Inetlin neliytimisellä i5 prossulla, ei **rse kestä tuollaista i7 prossulla olevaa. Toisaalta siinä olis 16Gb muistia ja leasing olis 36kk. Tätä täytyykin miettiä
Vs: Tietokone Mulla on toi 27" iMac i5 prossulla ja ostaessa otin vähiten muistia mitä sai, ostin verkkokaupasta lisämuistit (8gb) hintaan 68 euroa joka olisi maksanut Applen omassa kaupassa 400 dollaria... Käsittämättömiä hintoja pyytää samoista palikoista.
Vs: Tietokone Mulla on tuossa pöydällä 1 kpl vanhemmanmallin 500 Gb Buffalo joka putoaa linjoilta itsekseen irti silloin kun siihen/siltä siirtää suuria määriä dataa kerrallaan. Pienissä erissä tuntuu toimivan. Mikään luottolaitos se ei kuitenkaan ole.
Vs: Tietokone Kotimaan liikkeissä Applen tuotteet on järjestään aika tiukasti saman hintaisia, mutta ulkomailta löytää halvemmalla kun jaksaa etsiä.