Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Tietokone

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Juke.K, 10 Syyskuu 2011.

1. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    Vs: Tietokone

Käytät siihen näyttöön vähän enemmän rahaa, ei halvalla saa hyvää.

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Voipi olla niinkin. Tämmönen löyty samaan rahaan.
    http://www.expert.fi/Tuotteet/Kuva/Taulutelevisiot/Samsung---T23A350

3. JaakkoK

JaakkoK Member

579
    0
    16

Paska. Kokeile vaikka. (ex)Pertti peruskäyttäjä varmaan on tyytyväinen. Mutta minä hylkäisin jo muovisuuden ja huteruuden takia.

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Hallelujaa sain pikselin katoamaan. Huh huh. Netissä surffailu tuotti hyviä ohjeita. Kokeilin niistä joitakin ja pikseli katosi. Hetken päästä se tuli takasin mutta sitten sen taas sain pois...tai siis toimimaan. Nyt näyttää siltä että näyttö saa jäädä. Vielä on viikko koe aikaa.

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mulla oli Lacien näytössäkin kuollut pikseli.
    Palautin ja sain uuden.
    T Jukka

6. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Hyvä...nyt kun ei näy kuolleita ei voi muuta kun tyytyä oloonsa.

7. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Kyllä tää mun vanha sotaratsu 2x2,5GHz G5 PowerMac alkaa olla tiensä päässä, ainakin jos surffaa Flash sivuilla. Mutta toisaalta, tässä olisi ainesta vielä kuvankäsittelyyn, hullua sano. Anteeksi Offtopic, ajattelin "ääneen"

8. Vs: Tietokone

Mun n. 5 vuotta vanha G4 powerbook rouskuttaa vielä Final Cut Prolla ja fotarilla kohtalaisesti (kosketuslevy tosin on sanonut itsensä irti) mutta  hassua sinänsä että nettisurffailussa se on alkanut pykimään vaikka videon käsittely on raskaampaa.. Noh, onpahan tuossa kakkoskoneena.

9. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Mä ostin tänään ulkoisen kovalevyn - jossa on vika, jollaista en aikaisemmissa ole havainnut :
    Se vähän väliä kytkee ITSE ITSESTÄÄN ITSENS IRTI  - vaikka onkin fyysisesti koneessa alati kiinni ja päinkin vastoin.
    Missäköhän vika ?

Edit : Viina sai aikaan kirjoitusvirheitä.

10. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Olen tässä pitänyt haavetta yllä, jos vaikka hankkis sellasen 27" iMac:in Inetlin neliytimisellä i5 prossulla, ei **rse kestä tuollaista i7 prossulla olevaa. Toisaalta siinä olis 16Gb muistia ja leasing olis 36kk. Tätä täytyykin miettiä

11. Vs: Tietokone

Mulla on toi 27" iMac i5 prossulla ja ostaessa otin vähiten muistia mitä sai, ostin verkkokaupasta lisämuistit (8gb) hintaan 68 euroa joka olisi maksanut Applen omassa kaupassa 400 dollaria... Käsittämättömiä hintoja pyytää samoista palikoista.

12. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Mulla on tuossa pöydällä 1 kpl vanhemmanmallin 500 Gb Buffalo joka putoaa linjoilta itsekseen irti silloin kun siihen/siltä siirtää suuria määriä dataa kerrallaan. Pienissä erissä tuntuu toimivan. Mikään luottolaitos se ei kuitenkaan ole.

13. Vs: Tietokone

Kotimaan liikkeissä Applen tuotteet on järjestään aika tiukasti saman hintaisia, mutta ulkomailta löytää halvemmalla kun jaksaa etsiä.

14. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36

Se menee lepotilaan? Kun klikkaat taas kuvaketta, laite herää henkiin?