...arvovaltainen JSN, julkisen sanan neuvosto, ei ole tuomioistuin, eikä se käytä julkista valtaa. Se on vain toimittajien ja kustantajien perustama yhdistys.
Vs: Tiesitkö että Joo. Tiesitkö sinä, että useimmilla tuhatjalkaislajeilla on nimestään huolimatta "vain" parisataa jalkaa?
Vs: Tiesitkö että Joo, tiesin. Ne eivät kuitenkaan ole itse itseään harhaanjohtavasti nimenneet, mikä puolestaan tulee mieleen JSN:n nimestä.
Vs: Tiesitkö että Mutta eihän JSN:n nimikään ole tuomioistuin, vaan neuvosto ;-). Eikös vastaavia ole muitakin, mikäs se yhteisö olikaan joka otti kantaa Nokian Bochumin ratkaisuun...
Vs: Tiesitkö että Hullunkurista vain on, että nykyisin aivan triviaalit HS:n artikkelit päätyvät JSN:n käsittelyyn. Toki kokemusmassani tulee normihesarista; voi olla että Turun tai Salon Sanomat, tai Kaleva eivät täällä virheineen uutisoidu.
Vs: Tiesitkö että Voiskohan sen nimisen ry:n pistää pystyyn kuin 'Julkisen Sanan Neuvostoliitto'? Jäsenehdokkaita?
Vs: Tiesitkö että Jestas..... tuota minä olen epäillytkin, jo vuodesta 1968. Silloinhan se kaiketi perustettiin. Olipa hyvä, että tämäkin nyt selvisi.....