Hyvä uutinen. Sittenpä ensi vuoden puolivälin tienoilla näemme mitä on uutta ja paljonko maksaa. Mutta hyvä että kehittävät, tuo on ainoa filtteri/presetti-kokoelma joka minulla on jokapäiväisessä käytössä.
Tuosta tullee taas maksullinen, mikä muu ajatus DxO:lla olisi Adobelle, kilpailijalleen tuottaa lisäosia...?
Jes hyvä. Nikeissä on paljon hyvää ja on sääli että niiden kehitys loppui seinään. Toki tästä tulee maksullinen mutta eihän se estä vanhaa settiä toimimasta. Vaikka tuossa uudesta Collectionista puhutaan, luulisi kuitenkin että varsinainen kiinnostus on ympätä tekniikka DxO:n omiin softiin. En ole noita käyttänyt, mutta ilmeisesti DxO:lla on jo joku Nikin tyyppinen contol point malli. Enivei, kilpailu on aina hyvästä.
Sain DxO:ta seuraavanlaisen vastauksen: Jules(Support & Assistance) 26 oct. 11:30 AM CEST Hello, Thank you for getting in touch with DxO customer support. For now, every plugin are not always working. They have not been updated for a long time, and everything does not work normaly with new Photoshop or lightroom CC classic for exemple. We are working on this, and soon, everything will work together. Regards, Jules - DxO Customer Support ----- Kapa
Vastaus mihin? Minulla nuo kyllä on toimineet ainakin Lightroomin kanssa viimeisimpään versioon saakka. Photoshopin kanssa en ole kokeillut. Joidenkin oli pitänyt asentaa jotain uusiksi tai tunkata koska Lightroomin nimi vaihtui. Minulla nuo kyllä edelleen toimii, en tiedä johtuuko siitä että olen lisännyt ne "Edit in..." listaan manuaalisesti (koska tässäkin oli joku mystinen viba, tyyliin jos settingsit tallentaa catalogiin, nuo plugarit ei automaattisesti näy).
Voi kauhistus, laitoinkin viestini väärälle palstalle. Piti kirjoittaa tuonne: "Uusi (uudet) Lightroomit ja versio Photoshopista". Siellä oli myös turinaa Nikistä. Anteeksi. Kapa