Sigma 20mm 1.8 + d700. Överi jne. kokeilen välillä erilaista. Lisää kuvia http://drakmin.deviantart.com/gallery/
Vs: Tie Poikki Noniin tässä taas innostuu selamaan kuvia ja "perinteisiä" kuvia on mukava kommentoida koska ne on ns koettuja ja autenttisuus on autenttisuuttaa..mutta kun on kyse "mainos" kuva tyyppisestä harkitusta/rakennetusta kuvasta niin tää viiksi vallu saattaa muuttua hiukan kriittiseksi johtunee varmaan siitä että omatuotanto on pääsääntöisesti harkittua/rakennettua.. noniiin elikkäs ite kuvaan. Palautteeni ei ole taaskaan tarkotus pahottaa kuvaajan mieltä eikä alentaa häntä jne jne jne koska näin moni asian kokee myös itse aikoinaan... plussaa on kuvan formaatti/"neliö" siitä aluksi pisteet kotiin...toinen plussa tulee seinän käsittelystä joka on mielestäni teknisesti ja käsittelyltää viimeistely.Siinä on kaks asiaa jotka mielyttää kuvassa mutta. Nainen joka on kuvan päätekijä(ainakin pitäisi olla) ei mielestäni ole viimeistelty. Tarkoitan tällä viimeistelyllä sitä että koska seinää on tehty(tai se on jo ollut) vahva elementti joka näyttää huolellla tehdyltä niin tyttö/nainen on jätetty "puhtaaksi" jos kaikki kuvan elementit olis "puhtaita" eli koskemattomia niin tätä tunnetta ei syntyisi...tosin en pitäis sillon kuvaa niinkään mielenkiintosena. Sekavaa tekstiä mutta pointtini on se että kuvan päähenkilön suhde muuhun jää vajaavaiseksi. Tämän kaltaisten kuvien tulee POMPATA silmille niin että rävähtää. En rupee siihen mitä täälläki foorumilla oon nähny kirjotettavan että lisää sitä lisää tätä poista tätä blää blää blää mut sen verran vaa vinkkaan et jos tiedät miten oot tehny ton seinän niin tee se sama naiselle(hillityssä) mielessä. Tausta/taivashässäkkä/valohässäkkä oikeessa kulmassa on ihan ookoo miinus maskaus virheet jotka on liian selkeet jos ton naisen rooli saatais korostettua kuvaan... T:Viiksekäs pätijä(toisinaan) Ps.Mutta loppupeleissä kuvaajalla eli tässä tapauksessa sulla on ollut tietty näkemys asiasta ja olet tehnyt kuvan just niinku oot ite halunnu ja niin se pitää mennäki. Eli ota tämä pitkä sekava kirjoitukseni vaan minun mielipiteenäni/visuaalisesti täyteläisten matskujen nälkäisenä kommenttina