Vs: Kaivo No hui helevetti. Eilen katoin Kauna kakkosen ja just kun alan siitä toipumaan, ni vastaan tulee tämmönen..
Vs: Kaivo Vaikka toi jenkki-Grudge 2 on aikamoista tuubaa kokonaisuutena niin siinä oli kivasti pimiötyöskentelyä piristävä kauhu-efekti
Vs: Kaivo Minun mielestäni takana oleva epämääräinen kaivonkansi tai muu sellainen sotkee tätä muuten vaikuttavaa kuvaa
Vs: Kaivo En tiedä mistään Ringistä mitään, mutta kuva näyttäisi olevan jatkoa jo aikaa sitten nähdyille kuville. Kaivo on aina hyvä paikka mysteereille ja tässä sen ihmistekoisuus tuo muutenkin tähän teemaan rikastavan piirteen. Kuva voisi olla voimakkaampi, jos kaivon ympärillä ja yllä olisi enemmän tilaa. Kun kaivon osuus pienenee, sen kohtalokkuus tiivistyy.
Vs: Kaivo Kyllä vahvasti pamahti RING mieleen kun kuva tuli katsottua, sitten kun tarkisti otsikon niin arvasikin että se oli tarkoitus. Viime vuonnako se tuli televisioista, kieltämättä visuaalisesti aika vaikuttava leffa oli. En itse kauheasti uskalla katsoa kauhuleffoja mutta tuli tuo katsottua, siinä sitten menikin aika pitkäksi aikaa yöunet ja ajatukset pyöri leffan maailmoissa kun mietti sitä. No valokuva ei aiheuta sentään samanlaisia efektejä, varsinkaan kun ei kärpänen pyrähtänyt tuohon ruutuun.
Vs: Kaivo Minä en osaa yhdistää tätä mitenkään Ringiin, enemmänkin mieleen tulee Minkkinen. Mut joo, erilainen.