Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

There's a hole in the world

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by Jukka75, Jun 9, 2017.

1. Jukka75

Jukka75 Active Member

3,168
    5
    38
    There's a hole in the world
    Porvoo Varlaxudden
    f/4,5-30sec-ISO640

2. keegan

keegan Well-Known Member

8,627
    1,535
    113
    Uuuh... kyllä, kaikki toimii. Kerrassaan herkullinen. (itse olisin vähän tummentanut sinistä mutta se on makuasia). Hyvin nähty ja hyvin nimetty ja ihan namu kuten jo totesin:)

3. GaryBlade

GaryBlade Active Member

418
    94
    28
    Komeeta on ja tunnelmaa!

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

On komea ja hyvä sommittelu.
    Mä pidän tuollaisesta kermavedestä. Se kertoo vesielementin rauhoittavan luonteen, ei aina myrskyä tai virtaavuutta. Mulle kermavesi edustaa esim ainoaa rauhallista paikkaa sääskiltä kesämökillä. Kuvan sinertävä yöllinen sävy tuo puolestaan kesäyöt järven rannalla, vaikkakin kuva on meren ääreltä ja etelä suomesta. Puhelimen näytöllä kuu on aika sävytön, olisiko siitä oma valotus lyhyellä suljinajalla, jonka sitten yhdistäisi tähän kuvaan kuuksi?

5. nomad

nomad Well-Known Member

10,349
    167
    63
    En pidä usvavedestä, mutta hieno sommittelu onkin tämän kuvan juttu. keeganin tavoin ajattelen, että sinisen sävy ei ole aivan paras, mutta tuo on myös makuasia.

6. timppis

timppis Well-Known Member

1,905
    213
    63
    Minusta tässä välittyy kesäyö oikein hyvin. Saatan aistia jopa paikan.... Hieno on !!!!

7. jhalmu

jhalmu Active Member

8,551
    3
    38
    Muusta en tiedä, mutta räväisty niin hyvät värit että kivet jo vähän haittaa :)

8. Jukka75

Jukka75 Active Member

3,168
    5
    38
    Kiitos.
    Mitä sävyihin tulee niin eipä juuri ole räväisty, vedelle annettu sinistä sävyä että menisi yhteen tuon kirkkaan sinisen taivaan kanssa jossa oli auringonlaskusta tulevaa sävyä ja jotain utua. Mutta iso kiitos, itsekkin positiivisesti yllätyin kuinka komea tästä tuli :D

9. JPu

JPu Well-Known Member

5,476
    219
    63
    Pidän kovasti!

10. anthie

anthie Well-Known Member

235
    306
    63
    Peukut.