Uuuh... kyllä, kaikki toimii. Kerrassaan herkullinen. (itse olisin vähän tummentanut sinistä mutta se on makuasia). Hyvin nähty ja hyvin nimetty ja ihan namu kuten jo totesin
On komea ja hyvä sommittelu. Mä pidän tuollaisesta kermavedestä. Se kertoo vesielementin rauhoittavan luonteen, ei aina myrskyä tai virtaavuutta. Mulle kermavesi edustaa esim ainoaa rauhallista paikkaa sääskiltä kesämökillä. Kuvan sinertävä yöllinen sävy tuo puolestaan kesäyöt järven rannalla, vaikkakin kuva on meren ääreltä ja etelä suomesta. Puhelimen näytöllä kuu on aika sävytön, olisiko siitä oma valotus lyhyellä suljinajalla, jonka sitten yhdistäisi tähän kuvaan kuuksi?
En pidä usvavedestä, mutta hieno sommittelu onkin tämän kuvan juttu. keeganin tavoin ajattelen, että sinisen sävy ei ole aivan paras, mutta tuo on myös makuasia.
Kiitos. Mitä sävyihin tulee niin eipä juuri ole räväisty, vedelle annettu sinistä sävyä että menisi yhteen tuon kirkkaan sinisen taivaan kanssa jossa oli auringonlaskusta tulevaa sävyä ja jotain utua. Mutta iso kiitos, itsekkin positiivisesti yllätyin kuinka komea tästä tuli