Vs: Kengänpohjat "Piip piip piip piip, tyttytytttyyy näitä polkuja tallaan kai viimeisen asti jos sä rakkaani seisot mun vierelläin..."
Vs: Kengänpohjat Tämä kiva. Näihin kun sais vielä vähän enemmän pointtia, jotain kuvausta varten pukeutumista ym. tarinallisuutta. Oma ketjuhan näille olisi ollut kanssa kiva: Jukkiksen Leicakuvat rulla I ja II esim.
Vs: Kengänpohjat Ehkä annattaisi kokeilla vaakakuvaa, jolloin säärten pituus tulisi esille. Nyt näyttää että jalkapohjista kasvaa polvinivelet ja suoraan polvista lantio. Mielestäni juuri tästä ruudusta tehdystä vedoksesta kannattaisi rajata pois joko ylävartalo tai kengänpohja. Mittaetsinkameralla kuvatessa pitää nähdä hieman erilaila verrattuna tähyslasiin tai sähköetsimeen katsottaessa.
Vs: Kengänpohjat No jo valita pitää niin sitten ylävartalo pois. Jätetään alavartalo. Kuva on ihan okei mutta mä olisin valottanut sen ihan toisin, tai ainakin käsitellyt sen, tai kehittänyt toisin. EDIT 1: Kohta kerron lisää. Mietin vain miten lauseen kirjoitan ettei tuu sooomenkielen vihreitä jumalattomasti. EDIT 2: Kannattaisko kokeilla kuvata filmi ihan perussäädöillä ja kehittääkin se myös niillä ja katso mitä tulee. Nyt tuntuu siltä että ylikehitykset alivalotukset vai kummin päin ne olikaan ei ihan toimi. Tää on vaan mun mielipide. Joskus kannattaa peruutella alkuun ja lähteä sieltä uudestaan.