Niin siis tilannehan ei ollut aivan niin nopea joihin "vikkelänäppi" fangio on tottunut. Siitä todisteena kuten nokkokin totesi myös minä tunnetusti nopeana sarjakuvaajana kerkesin mukaan
Ja mun kennolta: Tuon jälkeen pojat alkoivatkin tappelemaan, mutta se onkin sitten aivan eri tarina: http://laite.org/images/kameralaukkumiitti/nyt_riittaa_canoninpilkka.jpg
Joo, mutta sun räpsyssä näkyykin turhia häiriötekijöitä, kuten silmä eikä siinä näy ollenkaan niin selvästi tuo ammattimainen ote ja asenne höystettynä niukkahiuksisuudella.
Niinpä ja ei ehkä sittenkään. Uskon kuitenkin, että jokainen joka yleensä on kiinnostunut valokuvista, vertailee yleisesti siihen mitä on nähnyt aiemmin (Valokuvia, sillä tavalla kuten jokainen niitä omaksuu). Itse en näe tässä kuvassa mitään niin erikoista, että siitä pitäisi syvällisemmin keskustella, fangion esittämä kysymys sinänsä sai mielenkiinnon heräämään
Kappas!!!!II!!! Se on kuuluisa koirakuvaajakin saapunut luomaan valoa keskuutemme!!!1111!!!!!!!!IIIII!11!!!!