Vs: 16:9 Miksei toimisi jos on toimiakseen,voihan kuvan rajata miten hyvänsä jos se pelittää.Kelpo kuvahan tämä on.
Vs: 16:9 Mulle ei oikein pelitä tuo moottoriöljypönttö tuossa. Sais olla vähän vähemmässä roolissa tai jotenkin vähemmän kirkkaana tai toisin sommiteltuna kun just tasan täyttämässä koko reunan ja reunassa kiinni. Ehkä jos pönttö olis sohvalla skarppina ja tytsä pöntön tilalla epätarkkana?! Tuntuu niin tasapainottomalta ja häiritsevältä. Niin jaa mutta sehän on tässä varmaan tarkoituskin, mulle ei vaan aukea tämä kuva..
Vs: 16:9 Mulle tuli sama fiilis kuin Lepusille. Etualan pönttö vähän kuin lupailee jotain mutta ei silti anna kuvaan mitään. Jos edes pöntön teksti olisi enemmän näkyvissä, niin se toisi visuaalisesti jotain tarkoitusta sille että se on niin suuressa osassa tässä kuvassa. Ja jos tuota mimmiä tarkemmin katsoo niin kaikessa pissismäisyydessään se ei tunnu luontevalta tuohon ympäristöön. Eli hiki ja asenne puuttuu. Vai kontrastiako tässä on haettu? Jos noita ei lasketa niin visuaalisesti kyllä tykkään kuvasta.
Vs: 16:9 Samma häär. Formaatti sinällänsä toimii mutta öljypönikkä vie tässä kuvassa turhan paljon huomiota.
Vs: 16:9 Hyvä jes kiitos ! Tälläistä palautetta on mukava saada jossa kuvaa katsonut ihminen kirjoittaa sitä miltä tuntuu, eikä ihan kiva tai ei toimi. Tuohon ihan kiva jne.. kyllä sorrun itsekkin...
Vs: 16:9 Minä vaihtaisin likan vaatteet. Jotain kummaa niissä on, uikkarin yläosa, pitsilegginsit (vai jopa sukkikset?), lähes tohvelikengät, "nahka"takki... Outo yhdistelmä. Ellei se ollut tarkoituskin?
Vs: 16:9 Jotain tekemistä tuolla öpöntölllä on .. hyvässä ja huonossa. Ehkä odotin tytsyn olevan vaikka motskarin päällä. Vaatteet on mitä on ne on mielestäni ok, mutta selvästikin sievä ihminen peitetty parilla kahvilautasen kokoisella lätyskällä ja se latistaa päähahmoa merkittävästi minun mielestä.
Vs: 16:9 No, ei toimi! Epäuskottava, ei tuo pimu lutkuta jormaa sillan alla, rahhoo vastaan... Svean pissiskassikin on unohtunu sohvan viereen, jottei kukaan vie.
Vs: 16:9 Nyt ollaan asian ytimessä... Tätä ristiriitaa hainkin tullut varmaan katseltua liikaa LaChapellen kuvia ja sieltä on tarttunut matkaan jotain...
Vs: 16:9 Omaan silmään näiden molempien kuvien sommitelma on liian väljä. Malli tuppaa vähän hukkumaan ympäristöönsä. Muilta osin kuvissa on hyvä meininki.
Vs: 16:9 Jälkimmäisessä tyttö häviää mustan takkinsa kanssa pimeään nurkkaan. Johtuisko siitä ettei tässä ole niin isoa kontrastia tytön ja ympäristön välillä. Tykkään kyllä ensimmäisestä enemmän.