Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

The Official Holgarally Finland.... Lauantaina 13.5.2006

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Tipe, 30 Lokakuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    En minäkään aio Holgaani rikkoa. Hitto jos kisasta tommonen tehdään niin en osallistu. Piste. Lämmikkeiden tuhoamiseen voin toki osallistua.

2. Holgan rikkominen on sama kuin pelaisi venäläistä rulettia täydellä rullalla panoksena oma miehisyys...

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Asiasta kolmanteen, tuohon Holgaan muuten syntyy tunneside yllättävän nopsaan... Ei sitä saata satuttaa tosiaankaan.

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Tuosta tulikin mieleeni, täytyy kattoa missä mun Holga on tulossa...

5. Koska olin siinä ihan vieressä, syyhän oli se, että joku supermallin näköinen kissa vetäisi Aliksen hihnasta sen verran lujaa, että hihnan kiinnitysmekanismi lähti irti Holgasta... sen jälkeen Holgaa piti suojella tipauttamiselta senkin uhalla, että mallit olisivat halunneet tehdä edelleen lähempää tuttavuutta.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Missäs tämä pudottaminen tapahtui?

7. Ilmeisesti siellä Molly Malonessa, mutta sä olit niin tuiskeessa ettet muista koko jutusta mitään ?

Nimimerkillä ja miltei selevin päin =)

8. Missä mennään?? jokos on Tanskasta lähteny...

9. *Repeää* Aivan vesiselvä käytännössä..Noh eipä vahvasti mennyt mullakaan sillä saralla. Mut ei kai ollut tarkoituskaan..Koska uusiks

10. Oon vähän funtsinut, että The Official Holgarally Finland voisi tapahtua vaikkapa toukokuun 13. päivänä.

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Viimeinen merkintä tänään:

6:52 DITZINGEN, DE DEPARTURE SCAN
    Eli tulossa on....

12. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kai se on perjantai ?

13. Eiku lauantai.

Sitten vikisijöille voin sanoa, että diktatuuri pelaa tän tapahtuman järjestelyissä, eli se järjestetään tuolloin, eikä seuraavana, tai edellisenä viikonloppuna.

14. Selvä se sitten on... Ja Rally paikkana on?

15. No siitä ei oo vielä hajuakaan =)

16. Selvä jos uuberfyyrer niin sanoo...diktatuuri on muuten iloinen asia, kaikki on niin kristallin kirkasta eikä tule epäselvyyksiä..

Edittii Paikaksi Molly Malonen ympäristö

17. Luit kyllä mun ajatuksia ?

18. sovittu

19. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Vauhti-Masi muistaa tilanteen aivan oikein (olin itse myös vieressä).
    13.05.2006 on siinä ja siinä käykö meikäläiselle koska silloin mulla on 1v.päivä Canonini kanssa.
    Täytyy miettiä.

20. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ja pah. En osallistu. Ei ollu kyllä mun paikka. Huonoo musaa ja ylhäällä ylenpalttisen kuuma. Vessassaki lainehti. Yök. Mä meen muualle.

Ja Mikon kantsis kyllä laittaa asiat tärkeysjärjestykseen...