Moi! Olen kiinnostunut kuvaamisesta ja harrastan sitä. Meillä on koulussa TET-viikko maaliskuun lopussa ja haluaisin löytää jonkun paikan mikä liittyisi kuvaamiseen. Esim. lehti-/urheiluvalokuvaajien jutut olisi kiinnostavia. Olisiko teillä kertoa jotain?
En tiedä mitään, mutta isommilla lehdillä lienee yhä oma kuvaaja, joten kai niiltä kannattaa varmaan suoraa vaan kysellä. Jokaisesta vähänkään isommasta kaupungista löytynee ihan vaan valokuvaajia, joilta voi toki myös kysellä, mutta nuo voivat olla enemmänkin hakuammuntaa. Kuten sanottu, en oikeasti tiedä. TET-paikat ovat aika hakuammuntaa, tai olivat kun aikanaan itse moisia jouduin hankkimaan. Mistä tahansa löytyy jotain tylsää inventaarion tekemistä tai kahvin keittelyä, mutta jos on sopivan kiinnostunut ohjaaja ja paikka jossa olemattomalla tai vähällä kokemuksella voi jotain tehdä, ehkä kiinnostaviakin hommia on. Osittain tuurista lienee kiinni pääseekö oikeasti tekemään jotain edes jotenkin valokuvaukseen liittyvää.
Mulla on muutama TETiläinen ollut, jotain hyllynjärjestelyä oon niillä teettänyt, mutta myös perehdyttänyt valokuvauksen saloihin. Oikeisiin asiakastöihin, kuvauksiin Tettiläistä ei voi laittaa, toki passikuvaus onnistuis. Nyt en enää TETtiläistä ottaisi, pitäis olla enempi toimintqq että olis mielekästä.