Vs: terveisiä kaukaa Olin tapaamassa paikallisia fotareita ja sain selailla joukkoa MAGNUM kuvatoimiston teoksia. Tama kolahti: Guy LeQuerrec: Being Jazz is above all a style of living, of letting chance guide ones steps so to catch a shooting star, way of actively developing an imagination which always has room for improvisation and curiousity, which compels one to listen to them and to tell their story while bringing out ones own poetry. Tama ylla oleva lainaus tulee oleman retropektiivini tunnusteksti... magnumin tunnuslause: The photography of Magnum is not only "reportage" nor "art", but photographers individual seeing, combining both elements and in a visual form, taking the test of time...
Vs: terveisiä kaukaa Nonnii, takaisin omalle läppärille, kyl se atlantti on aikamoinen lätäkkö. Nytkin ihan kevyesti puhalsi, mutta oli yli metrin surffiaallot ja jengiä ihan sikana märkäpuku päällä söheltämässä siellä.
Vs: terveisiä kaukaa Nonnii, Nonnii, onkohan näillä pääsyä sivuille ? Hiukka satoa reissulta, nää on copyright FR, ja taatusti lupa postata. Tällasta täällä on, jos kyllästyttää, hypätkää vaan yli...
Vs: terveisiä kaukaa Ihan käypää blogi -kuvitusta, mutta kameralaukku.com:n Kuvat ja galleriat -osiossa... egoboosting meininkiä?
Vs: terveisiä kaukaa Juuripa sitä, boostia, hypätkää vaan yli tai katselkaa Flickerissä. Kyllä tuo Arttuosastokin tulee aikanaan, kunhan saadaan uitettua ja skannailtua. Jos alkaa vituttaan, kannattaa lukea tuo otsiko uudestaan... Teipattiin muuten tuo M4 kasaan mustalla roudariteipillä...
Vs: terveisiä kaukaa Välitän terveiset...Näitä kuvaajia oli itseasiassa neljä, Fernando, sen giltsi Aury, mun frendi Laura ja mä itte.mutta samaan piikkiin kaikki meni...
Vs: terveisiä kaukaa Kuvat ja galleriat on tarkoitettu omien itse otettujen kuvien esittelyyn, ei vaan kuvien esittelyyn jostakin aiheesta. Jos tahdot esitelleä itsestäsi kuvia, ota ne itse. Lukotan jatkossa, jos kuvasi edelleen keskittyy vain aiheeseen, eikä varsinaisesti kuviin. t. ylläpito, Jpu
Vs: terveisiä kaukaa Kiitos vinkistä, siis nauttikaa jatkossa Flickrissä Tässä tutuille kuva, nähdään taas tuossa loskaisessa ja kylmässä pikku kylässä pohjolan perukoilla...Ja ei kaikki ole täällä persaukisia, tässä tuliaisia mulle jaettavaksityypiltä joka on siirtynyt M9 käyttäjäksi(Taidan pitää tuon mustan M6 rakkineen) ja lopuksi, niin, me kuvitellaan että jengi on täällä jotenkin köyhempää ja me rikkaita... No tässä linkki mestaan jossa omistajalla oli kai tarpeeksi pätäkkää... www.intuh.net/barnfinds/index.htm
Vs: terveisiä kaukaa Minusta tuo vesi on aika laajasti puhkipalanut ja siten kuva aika kökkö.. Sen sijaan Siesta oli aika ovela kuva, josta pidin. Voi olla että etelän eksotiikka sitä omissa silmissä parantaakin, mutta kiva silti.
Vs: terveisiä kaukaa Tätä matkakertomusta on ollut mukava seurailla. Liittyyhän se valokuvaukseen, monellakin tavalla. Voihan mode siirtää sen 'yleistä keskustelua'-osastolle, jos tuntuu siltä, että 'kuvat ja galleriat'-osaston korkea vaatimustaso ei täyty Kuvinakin nämä tosin kyllä ylittävät korkealta osaston tavallisimmat 'tämmöinen pajurytö on työmatkani varrella'- taidepläjäykset.
Vs: terveisiä kaukaa Joo, kyllä tämä on hienoa seurata, hyviä kuvia, joissa todellakin kertomusta. T Jukka
Vs: terveisiä kaukaa Kiitos kaikille, kuvakirjan kansikuva : "O Meu Diario Portugues" Jatkokuvat löytyvät (tipottain) alla olevasta linkistä, jos kiinnostaa.
Vs: terveisiä kaukaa Noniin, Takas ollaan hyytävässä Hesassa ja aletaan kehitteleen 25 rullaa leicashotteja, ja parikytä rollein keskari kuuskuutosia, nämä edellisethän oli otettu sekalaisella lainadigi kalustolla ja tällä vanhalla vaijo läppärillä sörssittynä laukkuun. Enempi olis varmaan sopinut facebookkiin. Katsotaan mitä reissusta jää käteen, ainakin laitan kuvakirjan, ehkä sitten oman osaston näyttelyyn, jos on taso semmoista että kehtaa näyttää. Kivaa oli, matkustaminen kuten tunnettua, avartaa... ihan pikku detalji: Kävin täällä ruokakaupassa, ajattelin vähän ostaa samoja eineksiä kun siellä... Huh huh ! Appelsiinkt, 2,30 kilo täällä, siellä 0,35 siellä, normi vihanneksista ei kannata edes puhuakkaan... Edit: vaikka on tuomittu "huonoa makua edustavaksi" editoin kaikkein korneimpia euforian tuotoksia pois...
Vs: terveisiä kaukaa Ehkä tämä oli sellaista halutun mielikuva luomista, siis tämä ketju? Tai sellainen kuva hieman jäi.. 70-luvulla olis ollu kova juttu, kun porukat ei vielä kovasti matkustanut?