Uusimmassa Silver-Shotz -lehdessä. Ainakin mielestäni. Osoittavat, että kyllä ihan perusmäntymetsästä saa kauniita kuvia... kunhan maa ei ole liian pöpelikköinen. Mustavalkoisesta pitävien kannattaa vilkaista hyvin varustetussa lehtipisteessä.
Vs: Kauniita metsäkuvia Eipä mitenkään tullut mieleen mainita perusmäntymetsäkuvaajan nimeä? ... Paul Hart (Dark Peak -sarja)
Vs: Kauniita metsäkuvia Jaa. No nyt mä hokasin. Tämähän on se lehti josta mulla on jo vanhoja numeroita.
Vs: Kauniita metsäkuvia Lehti on hyvä joo. Ja sitten toinen hyvä mv-kuvaajan ilo on Black and White Photography (meniköhän nimi oikein...) (http://www.jaggedart.com/photography/paul_hart/norfolk.htm Hmm... herrajjesta, mitä suttua? Karseeta raetta ? Harmaata?)
Vs: Kauniita metsäkuvia Eniten tuollaisissa ihmetyttää toi esilletuonnin laaduttomuus. Toi kuva on varmaan jonku veljenpojan skannaama ja sellasenaan tungettu nettiin. Edes pölyjä ei ole viitsitty putsata. Herääkin kysymys, että miksi ihmiset kuitenkin (käsittääkseni) ostavat näitä printtejä noin huonojen mallikuvien perusteella. Vai onko se vain nimi mikä myy - vai nähdäänkö ne kunnolliset näyttelyissä ja sitten tiedetään mitä halutan ostaa? Siis korjatkaa jos olen väärässä, mutta tietääkseni nuo ulkomaanelävät ameriikassa, ranskassa, englannissa jne. myyvät ihan mukavasti noita vedoksiaan.