Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Córdoba.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana henrikv, 5 Joulukuu 2006.

1. Vs: Córdoba.

Argoksen retki................................

2. Vs: Córdoba.

Mahtava kuva.

3. Vs: Córdoba.

Erinomaisen rauhaton otos.
    Silmä hakeutuu väkisin päähän, mutta tuo terävä lapa pyrkii vetämään takaisin.

Ei toimi.

4. Vs: Córdoba.

Minusta parasta kuvassa suomenkielinen teksti (epsanjaa en ymmärrä), enkä kaikeltaosin kuvaakaan.
    Lähinnä sen hyvyyttä.

5. Vs: Córdoba.

Tästäkö saamme uuden hyvän ja "toimivan" kuvan kriteerin: rauhallisuus?

6. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Córdoba.

Matkalla Córdobaan tai mihin tahansa, joudutaan joskus vieraille maille, jossa on samankaltaisia, tutkimattomia hahmoja, joiden reitit osoittavat päämäärän olevan ihan erilaisissa suunnissa. Tien tunteminen itse ei auta, kun sen väitetään olevan oikealla tai vasemmalla. Hevonenkin hämmentyy mustia hahmoja ja punaisia outoja mukeja. Mainio kuva. Nahkatakin selän terävät paikat kiinnittävät huomiota ja ne olisikin voinut retusoida pehmeämmiksi.

7. DudeB

DudeB

484
    0
    0

Mä jo pelästyin, että kuvassa olisi entinen autoni Cordoba. Onneksi ei ollut.

Eli jo pelkästään sikäli positiivinen yllätys.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Pakko sanoa että pidän kovasti. Toki toi lähin olka on vähän vaalea ja vetää katsetta, sitä voi kyllä helposti tummentaa photarissa. Mä ajattelin saman tien avatessani tän kuvan että mun makuun vaikka värit onkin :)!

9. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63

Oikein hyvä hyvä kuva, oikeastaan vaikea edes kaivaa mitään parannusehdotuksia esiin. Erinomaista!