Aivan ensimmäisiä 6x7 negojani .Tytär laittoi silmät kivasti kiinni.Sain kyllä muutaman silmät auki kuvattuakin.
Vs: Silmät kiinni Sävyt jees, muutahan tuosta ei pahemmin kuvan esitys puolelta saa irti. Hyvin toimii 6x7 sydeemit. Onko jälkikäteen paljon kuvaa fiksailtu, tosi makeet valot+tarkkuuskin ym.
Vs: Silmät kiinni totta,silmät on kiinni ,ei ole kontaktia katsojaan.Äsken katselin vanhoja negoja joita on aika paljon.
Vs: Silmät kiinni Ai ? Minustakun juuri tuo silmät kiinni ja lentoonlähtöasento on niinkuin hän esittäisi juuri toiveen - se on just siinä - suun asento ja kaikki! Ihana! Ja vaikken oikein ymmärääkään tätä m-v innostusta niin tässä se on niin sopiva kuin vain voi olla.
Vs: Silmät kiinni Samoihin aikoihin otettu kuva jossa ainakin on katsetta ,yksi suosikeistani .Klikkaa löysät pois . t kimo
Vs: Silmät kiinni En tässä irroitettuna jostain olevasta tuota kiinni olevia silmiä ihan sisäistä, mutta kun tiedän sinulla olevan monia muita hienoja (ja eri ilmeisiä, hienovaraisia) kuvia tyttärestäsi, niin tämä kuva nousee hyvinkin sinne jatkumoon. Näitä pitäisi nimenomaan nähdä nauhana, eikä yksilöinä. Näin heikompikin vahvistuu, mutta saattaa vahvakin heikentyä. Vaikea sanoa, kun ei ole nähnyt. Ripustuksella tuotakin voi ohjailla tai taitolla. No, tulipahan vaan mieleen. kapa
Vs: Silmät kiinni Asiaa puhut,onhan mulla näitä ja monet varmaan jo miettii eikö se muuta osaa kuvata
Vs: Silmät kiinni Kimolla mahtavia kuvia. Eka parempi, aistikas. Joskus itsellä tuntuu "vahinkolaukaukset" olevan niitä parhaimpia.
Vs: Silmät kiinni Eka kuva on tosiaan hyvä, ja myos pikkuisen varioi Kimon aikaisempia kuvia. Eri tunnelma.
Vs: Silmät kiinni Eka kuva kerrassaan mainio ja tosiaan tulee tuo mainittu "saat toivoa jotain" fiilis, söötti on ja taitavasti otettu kuva. Ainoa miinus tulee tuosta mielestäni liian katseen vangitsevasta hiuspannasta, tai ei sitä nyt varmaan voi miinukseksi lukea. Itsellä kontrasti takia vaan katse tuntuu hieman kaheutuvan siihen, näyttää jotenkin hieman liian paksulta ja hallitsevasta. Mitä tulee "onhan mulla näitä ja monet varmaan jo miettii eikö se muuta osaa kuvata" tuohon kommenttiin niin eiköhän jokainen näitä ilolla katsele ja varmaan monet tälläisiä kuvia ottaisi, jos osaisi vain ja onhan se nähty että sulta muutkin kohteen onnistuu. Innostusta?? Taitaa kimolla aika iso prosentti olla näitä mv tuotoksia, jos joku osa-alue taikka taiteen laji kiinnostaa niin eikös sitä silloin pidä harrastaa. Kyllähän valokuvauksessa on niin monta tyyli suuntaa että onhan niitä mukava muidenkin kokeilla, itsekkin olen viime päivät tuota mv kuvausta harjoitellut. Se kuiteskin taitaa olla ihan perus värivalokuvauksen jälkeen hyvänä kakkosena, ellei jopa tasoissa tuolla kimen ammattilaiskuvaaja sarjassa. Itse olen ainaskin huomannut näin aloittelevana räpsijänä että se on muuteskin paljon vaikeampaa kuin värillisten kuvien tuottaminen, minä ja moni muu menee kuiteskin sieltä mistä aita on matalin ja muuttaa värilliset kuvat mv:ksi ihan vaan koneella. Mutta tosiaan siis, eli eka oli kaunis ja tokakin ihan herttainen etukenokuva, perkules kun täällä ei voi viestiä kirjoittaessa enää katsoa kuvaa. Tuli niin paljon kirjoitusta tyhjästä että unohdin jo mitä piti tokasta kuvasta sanoa, niin saattaa tosin johtua näistä 12h työvuoroista mitä ei onneksi ole kuin 3,5h enää jäljellä. T:Jukka Ps:Sorry turha lätinä
Vs: Silmät kiinni Juu en mää moitteena tätä mv tä ihmetellyt ja tässä jopa ihastelin! ja Kimolla toooodella hienoja kuvia.... Saattaa olla vain niin, että olen enemmän "värillinen" kun harrastan/olen harrastanut mm akvarelleja, ikoneja, ruiskumaalausta ja öljyvärejä, tehnyt aikoinani lehdessä painopintaa sitä tuppaa miettimään että mistäköhän tuonkin värin sekoittaisi. Vielä minä käännän pääni mustavalkoisten suhteen kun näin hienoja tänne tehdään. Ps. Myös ! turha lätinä. Magee kuva! ....- t Minna