Vs: Sauli Toi kaulalle leukaperistä muodostuva varjo on liian leikkaava mun mielestäni. Tosta tulee kiusallisen ennakoiva pyövelifiilis. Kasvojen valo makuuni turhan lattean litistävää. Hyvistä puolista en mainitse, kun nämä mainitut ovat kiusallisesti vahvempia kuvassa. Jos jotain hauskan iloista nyt kuitenkin loppuun niin onhan se ainakin hiukan jukkismainen kuva - mikä on varmasti "kivaa" ...
Vs: Sauli Ei se kasvoille lankeava valo nyt NIIN latistava olekaan, kuin aiemmin ja toiselta lättänältä ruudulta näytti.
Vs: Sauli Leuasta tuleva varjo kaulalle on tiedostettu. Meinasin sitä fotarilla pienentää mutta sitten päätinkin toisin. Mulla on yksi valo oikealta päävalona hunajakennolla varustettuna ja tasoitus on hoidettu heijastimella vasemmalta. Taustalle on toinen valo snootilla sekä kolmas on ylhäältä snootilla hiuksiin. Vielä olisi yksi flässi löytynyt mutta en tiennyt mihinkä sen laitan. Se oli ensiksi mulla tasotuksena mutta se ei toiminut kun mulla ei oikein ollut siihen tarvittavia vermeitä. Sateenvarjo oli liikkaa. Mitenkä se varjo saa olla ettei se ole häiritsevä?
Vs: Sauli Mua ei tuo kaulavarjo kauheesti häiritse. Päävalo olis varmaan voinut olla vähän ylempää, niin varjokin olis viistossa kaulalla eikä näyttäisi kaulan katkaisukohtaa niin voimakkaasti. Mitähän olis tapahtunut jos päävaloa olis vienyt enempi sivulle, jolloin nenän pieleenkin olis tullut varjoa, ja samalla poskivarjkin olis tullut selvemmin esiin? Irroitus taustasta toimii melko hyvin.
Vs: Sauli Köyhät ei oo. Pitää kokeilla tota valon kääntöä vielä. Toivotaan että malli suostuu uusiin kuvauksiin.
Vs: Sauli Tämä kaulavarjokeskustelu on minusta vähän outo. Leuan alla täytyy olla varjo kuitenkin. Muutoin kapeimmatkin kasvot saadaan näyttämään tuhdilta.