Olen etsimässä teleobjektiiviä Nikon D60 -kameraani, ja ajattelin kysäistä teiltä hieman suosituksia. Kameran mallin johdosta objektiivissa tulisi olla autofocus. Kyseessä on ensimmäinen objektiiviostokseni, joten apu olisi tarpeen Mitä olisitte siis mieltä tällaisesta vaihtoehdosta: Nikon 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR Zoom-Nikkor Tarkoituksena olisi kuvata kauempaa esimerkiksi eläimiä ja lintuja. Hinnaltaan objektiivi voisi olla alle 600 euroa.
Vs: Teleobjektiivi Nikon D60 -kameraan Allekirjoittanut ei ole koettanut kyseistä ehdottamaasi objektiivia D60:een, mutta D300:een olen ja voin suositella. Tuottaa oikein kelvollista jälkeä.
Vs: Teleobjektiivi Nikon D60 -kameraan salpe myy tuollaista juuri nyt myyntiosastolla. kannattaa ehdottomasti ostaa käytettynä.
Vs: Teleobjektiivi Nikon D60 -kameraan Tuo 70-300 VR löytyy useammankin ison luokan PRO:n käyttölaseista. Varmasti kelpo vekotin.
Vs: Teleobjektiivi Nikon D60 -kameraan Kiitos paljon kaikille. Olen hieman katsellut sillä silmällä myös makroja, joista tämä hieman kiinnostaisi: Nikon 60mm f/2.8G ED AF-S Micro Nikkor Mutta en ryhdy luultavasti hankkimaan kumpaakin yhtä aikaa, joten tämä makro jäänee vielä harkintaan.
Vs: Teleobjektiivi Nikon D60 -kameraan Moni on saanut hyviä makrokuviakin tuolla 70-300:lla kun on laittanut siihen lähilinssin.