Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Telejatke Nikoniin

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana Est, 28 Helmikuu 2011.

1. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Tarjoa telejatkeita (ei telelisäkkeitä) Nikoniin (lähinnä MF objektiiveille).

Kaikki ehjät ja edulliset huomioidaan.

Yksityisviestejä lähinnä toivon, kiitos.

Toki voi tähänkin laittaa tarjouksia - niistä kun voi olla hyötyä muille vastaavia tarvitseville.
    Ystävällisesti, Eero

2. Vs: Telejatke Nikoniin

Hei.

Löytyy Kenkon 2.0x AF ja Tamronin 1.4x AF versioita. Hp. 90 ja 75€

Juho

3. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Telejatke Nikoniin

Suurkiitos kaikille vinkkejä ja tarjouksia antaneille (yksäreinä tuli monta).

Pari päivää mietin asiaa ja odottelen että tämä kolme viikkoa kestänyt kuumetauti menis vihdoinkin ohi (henkilökohtainen ennätys).

Pitää vielä selvitellä noiden joidenkin vanhempien telejatkeiden yhteensopivuus mun sekalaisen objektiivikalustoni kanssa (mä en ole mikään varsinainen telekonvertteriasiantuntija :)

Kiitos kaikille, otan yhteyttä jokaiseen viestin lähettäneeseen vielä yksäreinäkin lähipäivinä.
    - Eero

Edit :                      Lukemisiin, näkemisiin ja kuulemisiin yms. !

4. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Mullakin olis. Lähes käyttämätön tarpeettomaksi jäänyt Sigman 1,4x. Postikuluineen 85 euroa. Verkkokaupan hinta 221,90. Pari vuotta vanha, eikä naarmun naarmua.

kapa

5. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Mä yritin kiireessä lähettää sulle (ja parille muullekin) yksärin mutta meni jotenkin mönkään. Musta ainakin tuntuu ettei tulleet perille ?

Menen nyt yökylään (en ota "nettiä" mukaan - mä en oikein handlaa sitä mun kännykälläni - kun oon näissä jutuissa vähän tumpelo) ja lähetän huomenna viimeistään parit lisäkyselyt yhtensopivuudesta mun parin vanhan nikonin teleni kanssa.

Kaikille vastaan, jotka ovat ystävällisesti tehneet tarjouksia (HYVIÄ TARJOUKSIA OLETTE TEHNEET - KIITOS !)

Kiitos kauhian paljon !
    - Eero

6. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Laitoin s-postia.

kapa

7. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

ostettu.

saatan ostaa vielä, lähiaikoina, toisenkin. testailen nyt ensin tätä yksilöä. lähetän mulle kirjoitelleille yksärit, kunhan kerkiän.

kiitos paljon kohteliaista ja hyvistä tarjouksista.
    - eero