Tarjoa telejatkeita (ei telelisäkkeitä) Nikoniin (lähinnä MF objektiiveille). Kaikki ehjät ja edulliset huomioidaan. Yksityisviestejä lähinnä toivon, kiitos. Toki voi tähänkin laittaa tarjouksia - niistä kun voi olla hyötyä muille vastaavia tarvitseville. Ystävällisesti, Eero
Vs: Telejatke Nikoniin Suurkiitos kaikille vinkkejä ja tarjouksia antaneille (yksäreinä tuli monta). Pari päivää mietin asiaa ja odottelen että tämä kolme viikkoa kestänyt kuumetauti menis vihdoinkin ohi (henkilökohtainen ennätys). Pitää vielä selvitellä noiden joidenkin vanhempien telejatkeiden yhteensopivuus mun sekalaisen objektiivikalustoni kanssa (mä en ole mikään varsinainen telekonvertteriasiantuntija Kiitos kaikille, otan yhteyttä jokaiseen viestin lähettäneeseen vielä yksäreinäkin lähipäivinä. - Eero Edit : Lukemisiin, näkemisiin ja kuulemisiin yms. !
Vs: Telejatke Nikoniin Mullakin olis. Lähes käyttämätön tarpeettomaksi jäänyt Sigman 1,4x. Postikuluineen 85 euroa. Verkkokaupan hinta 221,90. Pari vuotta vanha, eikä naarmun naarmua. kapa
Vs: Telejatke Nikoniin Mä yritin kiireessä lähettää sulle (ja parille muullekin) yksärin mutta meni jotenkin mönkään. Musta ainakin tuntuu ettei tulleet perille ? Menen nyt yökylään (en ota "nettiä" mukaan - mä en oikein handlaa sitä mun kännykälläni - kun oon näissä jutuissa vähän tumpelo) ja lähetän huomenna viimeistään parit lisäkyselyt yhtensopivuudesta mun parin vanhan nikonin teleni kanssa. Kaikille vastaan, jotka ovat ystävällisesti tehneet tarjouksia (HYVIÄ TARJOUKSIA OLETTE TEHNEET - KIITOS !) Kiitos kauhian paljon ! - Eero
Vs: Telejatke Nikoniin ostettu. saatan ostaa vielä, lähiaikoina, toisenkin. testailen nyt ensin tätä yksilöä. lähetän mulle kirjoitelleille yksärit, kunhan kerkiän. kiitos paljon kohteliaista ja hyvistä tarjouksista. - eero