Vs: Katsomo On olemassa teknologia, jolla kaikki kuvat saa samaan viestiin -- tietenkin viestiketjun "kommenttien" määrä herättää enemmän mielenkiintoa.
Vs: Katsomo Nämä eivät minussa herätä oikein mitään, vaikka kuvat ovatkin aika siistejä. (Eivät kyllä niin siistejä kuin voisi toivoa kuten tarkkuus rajauksissa ja linjoissa.) Ehkä se on tuo aihe joka ei ole läheinen. Tai sitten voisi kai kysyä, onko onnistuttu saamaan se jokin, edes pieni sellainen mukaan, minkä jä'lkeen aihekin menettää merkityksensä ja kuva olisi yksinkertaisesti hyvä. Minä pidän mielelläni oikeutena(ni) foorumisoftan ja sääntöjen puitteissa valita itseä miellyttävä kuvien esillepano. Nuo pikkukuvat ovat verrattavissa näyttelyn ripustukseen ja seinälle asetteluun. Usein on paremman näköistä kun välissä on tilaa, minkä saavuttaa postaamalla vain yhden kuvan viestissä. Isoksi aukaistu kuva sitten vastaa sitä kun astutaan yhden kuvan äärelle lähemmäs. Tässä kohtaa foorumisofta on kyllä huono. Kuvilla ei ole tarpeeksi kehystä jolloin taustalla pilkottaa milloin mitäkin tauhkaa eikä kehyksen väriäkään voi valita. Usein kuva lähtee elämään vasta kun sen avaa uudelle selaimen välilehdelle, jossa ainakin minulla on tumma tausta. Eihän sekään tietysti kaikelle sovi. (edit. En ehkä laittaisikaan toivomusta linjojen tarkkuuksista. Ei se ole mikään juttu tässä. Ja onhan tämä ihan hyvä uuden välineen haltuunotto.)
Vs: Katsomo Kiitos Mirrored, olen lähes samaa mieltä kanssasi: 1. Rajauksien kanssa olisi todellakin voinut vähän skarpata... Linjojen pienet heitot eivät itseäni niinkään haittaa. Eli vähän tuli lennossa raakileina laitettua esille... Voi olla että vielä viilaan näistä joitakin . Tai sitten en 2. Minä en tykkää änkeä montaa kuvaa samaan viestiin, ei toimi ei... 3. Joo pienellä skarppauksella olisi joku noista kuvista saattanut olla jopa ihan kiva imho. Nyt tosiaan meni Sonyyn tutustumisen ( kiva BW- filtteri löytyi...) puolelle. Luvataan keskittyä vähän tähän kuvankäsittelypuoleen jatkossa... Mutta pääasia että kuvataan, ja kalustonvaihto silloin tällöin saa sitä taas tekemään Higg
Vs: Katsomo Niinpä kai jos nukeista jotakin tajuaisi Josko nyt kuitenkin Juke K:lle ne hommat jätettäisiin. Ei taida olla meikäläisellä noihin, tosi isoihin saapaisiin menemistä... Higg
Vs: Katsomo En löydä näistä oikein mitään ideaa. Tuo kuva, jossa pelkkiä tuoleja, siinä on ideaa, mutta kai noihin olisi parempikin kuvakulma löytynyt?