Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Uusi paavi on valittu!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana spege, 20 Huhtikuu 2005.

  1. spege

    spege

    77
    0
    0
    Kovasta yrityksestäni huolimatta en päässyt paavin virkaan, vaikka nimikin minulla oli jo valmiina; Spegemus I. :-(

    Valitsivat 78-vuotiaan saksalaisen äärikonservatiivisen kardinaali Radzingerin, josta nyt sitten tuli paavi Benedictus XVI. Kortsukielto pysyy ainakin voimassa!

    Kaikesta huolimatta; onnittelut järjestyksessään 265. paaville! Mutta jos minusta olisi tullut Pyhän Pietarin istuimen seuraaja, olisin ainakin sallinut Fangion laittaa kondoomin sen 500-millisensä päälle. :D
     
  2. Paaville kuuliaisena miehena paukuttelen 500-millisellä aina paljaaltaan.
     
  3. Sepä yllättävää, että paavi ei tällä kertaa olekaan nuori hippiradikaali :)
     
  4. http://www.francesco.biz/papa.jpg

    Yhdennäköisyys on melkoinen.

    ylläpidon edit: img tagit pois, ei kuulemma ole tekijänoikeuslainsäädännön mukaista "julkaista" noita kuvia noilla tageilla.

    käyttäjän edit: Selvä juttu.
     
  5. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    pahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! pimeyden voimat iskevät ja jotenkin arvelinkin ettei paha ihan hevillä kuole! :D
     
  7. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    43
    48
    Sen mitä uutisissa kommentoitiin uutta uutta paavia ja kerrottiin millainen mies hän oikein on (ja millainen on aikaisemmin ollut) niin voin Spege ihan rehellisesti sanoa että sinä olisit ollut parempi vaihtoehto k.o. tittelin perijäksi.
     
  8. Lehti on omistanut Paaviuutisille oman osaston:

    Paavi
     
  9. Mikä idea valita joku gubbe jolla on jo toinen jalka valmiiksi haudassa.

    No... evvk.
     
  10. Tälleen saadaan urakierto vähän nopeammaksi kuin aikaisemmin
     
  11. Se on valmiiksi kangistunut kaavoihinsa ja täten täysin uudistushaluton. "Ennen kaikki oli paremmin" ja "silloin vanhaan hyvään aikaan". Vanhaa pappaa voi sitten "avustajat" vedättää ihan 6-0 kaikessa.
     
  12. spege

    spege

    77
    0
    0
    Minä olen Fangion ja Benedictus XVI:n kanssa täysin samaa mieltä, että paljaallahan sitä on mukavinta tökkiä. :D
     
  13. Spege voi alkaa nyt jo katoliseksi, ei tuo nykyinen paavi montaa vuotta elä kuitenkaan. Kampanjoimaan Spege!
     
  14. enmi

    enmi

    76
    0
    0
    Spegen valinnasta voidaan toteuttaa uusi tositv -formaatti "Paaviksi Paavin paikalle". Eikös tämä ohjelma ollut jo kovasti tuloillaan?
     
  15. Onkos Leicalla TV-kameroita? Muilla ei onnistu tuo tosi-TV Spegestä :)
     
  16. spege

    spege

    77
    0
    0
    Ensin pitäisi päästä papiksi, kirkkoherraksi, sitten piispaksi, arkkipiispaksi ja vielä kardinaaliksi. Mutta olen päättänyt sinnikkäästi yrittää, koska haluaisin todella roomalaiskatolisen kirkon 266. paaviksi.

    Ja jos Sikstiiniläiskappelin piipusta ei ala tulla valkoista savua, menen kamiinan viereen ja puhaltelen sinne muutamat tukevat North State-hönkäisyt, savu muuttuu harmahtavaksi, ihmiset luulevat sitä valkoiseksi ja kirkon kellot alkavat soida. Habeamus Papam, Spegemus Benedictus I (Suuri)!
     
  17. Habemus papam, arvoisa paaviksi pyrkivä, ei Habeamus papam. Kyllä tuo pitäisi tietää jos haluaa paaviksi paavin paikalle.

    Sapienti sat
     
  18. spege

    spege

    77
    0
    0
    Anteeksi, en ole lukenut latinaa vielä riittävästi. Mutta joka tapauksessa jos minusta tulee paavi, lupaan poltattaa Fangion vehkeet elävältä roviolla.
     
  19. Mulla on jo jemmassa tulenkestäviä kortsuja.