Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta Jätkä on pudonnut sillalta ja kamera laukesi vähän ennen osumistaan pohjaan.
Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta Se on ainut hyvä puoli tässä. Hiukan tulee mieleen negatiivisessa mielessä erään toisen kuvaajan otokset huonoudella. En kyllä kuvasta löydä oikein mitään, mutta ainakin ollut varmaan nätti keli. Ps. Virus älä suutu
Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta Suutu? En tietenkään suutu, täähän on vaan pelkkä valokuva. Ei mitään muuta. Ehkei täs sit oo mitään, onhan näitä kieltämättä nähty maailman sivu. Aattelin vaan koittaa näkeekö kukaan täs mitään.
Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta Onhan näitä nähty ja otettukin, siksi tää on ainakin mun mielestä hyvä. Tosi nätti heijastus ja valööri, ja muutenkin varmaan käytetty hyvin hyväksi sitä sitä, mitä käytettävissä on ollut. Diagonaalia ja peilausta päälinjan suhteen tai jotain sellaista.
Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta Aikani kattelin tätä puistossa ja pyörittelin kameraa ja itteeni kaikin päin. Tän valitsin kaikista koekappaleista yleisön koekappaleeks.
Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta Minä suutun. Epämääräiset vihjailut joidenkin muiden huonouteen, mitä sitten lukijat arvailevat, ovat aina erittäin vastenmielisiä.
Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta On vanha keino nostaa itseään jalustalle haukkumalla ohimennen sivulauseessa muita. Kun ei muita keinoja ole käytössä. T Jukka
Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta Joo, mutta täällä tuo haukkuminen ei yleensä ole sivulauseessä...
Vs: Tekään ette ymmärrä mun taidetta Hyvä homma. Maailma ei ymmärrä taiteilijoita, ei edes valokuvaajia. Näin kauniina päivänä ei kannata suuttua. Rehellisyys on joskus vain vastenmielistä, varsinkin tuntemattomalta.