Ei musta ainakaan. tosin on susta parempiakin kuvia nähty. Ilme on vaan jotenkin jännittyneen oloinen.
minusta tässä kuvassa on jollain tapaa kivasti "positiivista" latausta. varsin tyylikäs konversio minun makuun, ja ilme on kiva.
Jaahas, ensi yönä ei sitten puolet porukasta saa nukuttua... Asento on hyvä ja toteutus tyylikäs, olkaimen ympärystä ehkä säätelisin, mutten kyllä tiedä miten.
LOL Olkain vois olla kokonaan pois ja loimi vois laskeutua alemmaksi. Käsihän riittää ollessaan noin...
Ei mennyt minusta överiksi, kiva tyylittely! Pidän myös positiivisesta ilmeestä ja pilkkeestä silmäkulmassa Kaunis ja ajaton.
No periaatteessa varmaan. Mutta tääkin on ehkä liian pikaisesti otettu, pitäis joskus yrittää ottaa itsestään sellainen kaunis kuva. Mä olin ensin ajatellu käyttää "loimena" sellaista ohutta laskeutuvaa (eikä tönköksi jäävää kuten tässä) pitkää verhokangasta, joka ois taatusti toiminut paremmin mutta jotenki mulla tuli kiire. Kiitoksia kommenteista.
Kaunis, ajaton. Erityisen hyvää on ilmeikkyys ja suora kontakti katsojaan. Kasvot 'loistaa' (ilman kummempia teknisiä määrittelyjä) vähän liian kirkkaina.
Ajaton ja tyylikäs. Ehkä vähemmän viekoitteleva ilme voisi olla ja ihan aavistuksen vähemmän glowta kasvojen keskiosalla Mutta tältäänkin tosi hyvä.
Komppaan 'kotimainen ja ylihintainen huonekalumerkki'-paikkakunnasta kotoisin olevaa. Sirena de Montserrat Helgana Concepción Huhtálé i Tusby!
Elkää puhuko kieliä ku mä en ossaa. Tos teille vertailun vuoks väriversio, vain tasot säädetty ja vinjetti lisätty, ei muuta: Mä en ole värillinen ihminen
IMHO tuo mv kuva on vedetty hivenen liian rajuksi. Ei nätin naisen muotokuva tarvi karmeeta raetta ja ihan noin rajua ja yli mennyttä jyrkkyyttä. Lisäksi mä en nyt oikein hiffaa, mitä xxx-typian vedostusmenetelmän jälkeä tässä on haettu ? Mä oon huomannutkin Jari, että sussa on jotain pientä kieroutumaa... nyt sekin selvis =)
Minäkään en tykkää oikein ekan liiasta rakeesta ja överistä jyrkkyydestä liiasta mutta myönnän että siinä on eniten lämpöä näistä (mukaanlukien oman mv-käännökseni kotikoneellaani) ja silmät tuikkii kauniimmin kuin muissa, kiinnittäen täyden huomion itseensä. Kaunis muotokuva ja kuvassa hyvä fiilis.
No mä hain tällä käsittelyllä sellaista vanhahkoa meininkiä. Niinku jostain kolkyt, nelkyt-viiskytluvun tienoilta... himputti, sanokaa mitä sanotte (ja musta ON ihanaa, ku sanotte vastaanki) mut mä tykkään paljon enempi tuosta mv-versiosta ja siitä kaikesta rakeesta varsinki. Ehkä tuota valon määrää ois voinu rajoittaa...
Toi mv-versio on ehdottomasti parempi, suorastaan upea. Hienoa, että jollain riittä mielenkiintoa ja aikaa. Itsellä tuntuu ettei varsinkaan sitä jälkimmäistä ole. Ehkä sitten kesällä. Ei tuo minusta ole överiksi vedetty, tyylikäs kuva kaikinpuolin, mutta makunsa kullakin. Minulle kolahti.