Kunnia on katoavaista, mutta maine säilyy. Pari päivää sitten olin vielä lööpeissä, mutta nyt olen enää patsas. Ikävintä on se, että olen kuollut jo aikoja sitten: http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=78176
Meinasin muuten njyytisiin pistää tosta juttua, mutta en sit viitsinyt (ei olis kuitenkaan kukaan ymmärtänyt). Mut ihan hienoa, että kotkan pitkätukka pääsee lööppeihin useita kertoja viikossa!
1952 meinasi käydä Monzassa huonosti, koska takana oli valvottu yö ennen kisaa. Nürburgringilla 1957 otin myös aika paljon tavallista kovempia riskejä, mutta siihen aikaa vaikka itse autoilu oli hurjempaa, olivat kuskin koko ajan kauempana ultimaalisista rajoista. Ja taitavin on tietty aina taitavin - vaikka toisaalta hyvää tuuriakin tarvitaan.