Vs: Teemakuvausta Oolrait ... mä tiedän kuvani tekniset puutteet. Nyt on kysymyksessä ihan puhtaasti kaunis subjektiivinen muisto. Sellainen itselle kiva kuvamuistojuttu. Ei tämän tarvitse olla aina niin kauhian vakavaa ? - Est
Vs: Teemakuvausta Häh? Nythän sä pilasit koko jutun. Just ihastelin upeaa rajattua valoa, joka nostaa pääkohteen ympärillä hössöttävien kalkkisten keskeltä... niin, pääkohteeksi. Kuva-alan käyttö upeaa, tummat hahmot kehystävät valaistua aluetta - sanalla sanoen: HIENO. Älä pupuile jonkun teknisen seikan takana, kuvahan on sitä itseään, siis TAIDETTA!
Vs: Teemakuvausta Tulee mieleen kysymys, mitä kaikkea Matti mahtaakaan tuon luurankonsa kanssa puuhailla... - Ei, ei vastausta, kiitos. En missään tapauksessa halua tietää...
Vs: Teemakuvausta Olen havainnyt että teemakuvaukseen osallistuu hyvin suppea porukka. Tulee vain mieleen, onko aiheet liian vaikeita tai monimutkaisia toteuttaa, vai mistä johtuu vähäinen osallistuja määrä? Olenhan sen jo aikaisemmin sanonnut ja sanon edelleenkin, että teemakuvaus ei ole mikään kilpailu. Kuvia ei arvostella paremmuusjärjestykseen eikä mitenkään muutenkaan laiteta järjestykseen. Teemakuvien ei tarvitse olla teknisesti onnistuneempia eikä myöskään onnettomampia. Tarkoitus on saada esille mahdollisimman monta erinlaista näkemystä samasta aiheesta. Teemakuvauksen rikkaus on juuri niissä erinlaisissa näkemyksissä joita nytkin jo olemme saanneet katsella. Uskaltakaa kaikki osallistua.
Vs: Teemakuvausta No minäkin yritän tehdä.....jotain. EDIT: Olin äskön nukkumaan jo mennyt, kun tuli tämä kuva päähäni. No ilta oli just sopivasti pimenemässä joten asiaan. Pussihousuja pukiessa tuli aateltua "mitähän kaikkea sitä pitäääkin tehdä, no onneksi ei hametta sentäs".
Vs: Teemakuvausta No, kyllä kannatti. Kaikin puolin onnistunut "tilannekuva". Äärettömän mainio otos!
Vs: Teemakuvausta Laitanpa sitten toisen minäkin. Heiloja ei ole montaa, mutta kuvia on.... Tälle sopisi nimeksi vaikkapa: "Riittäiskö toi soitto jo?" .
Vs: Teemakuvausta Jollain lailla tunnen, et nyt vahvistu näkemykset ja käsitykset. Outo "fiilis". TFS
Vs: Teemakuvausta Laitetaan nyt vielä joukon jatkoksi kuva astronautista, joka marsilaisheilansa syleilyssä pohdiskelee, että mitenkähän tämänkin kotona selittäisi.... .