Kunpa tästä kaikki ylimäärät olisi poistettu . . . edit: vaikkapa vain rajaamalla . . . niin siinä olisi mulle oikea koirakuva.
Vai oli täällä muillakin samojedeja. Postaanpas ihan piruillessani kuvan jo tähän "kuolleeseen" threadiin =)
Todella kivoja koirakuvia kaikki. Mun tähänastinen suosikki on Ruubertin reippaasti ravaava pentukoira. Se on aivan ihana! P.S. Onko täällä jossain piilossa myös kissatreadi? Nimimerkillä "Kissakuvia tulee, vaikkei kukaan ole tilannut"... ;D
Olisipa hyvä aihe (nanook). Valkoiset koirat sulautumassa valkoiseen lumeen ja toiminnallinen liike-epäterävyys, vaan asettelu tökkii pahasti.
No eikö sitä Vita voisi harkita tuon syksy rinnalle tai seuraavaksi vähintään vaikka ton kissan aiheeksi jos nyt toivotaan. Ja näyttää tää koira ketju aina nousevan ylös eli kyllä se taitaa olla yllättävänkin rakas kohde kuvattavana.
Hitsi.. mullakin taitaa olla yksi koirakuva omalla koneella. Olen nyt koulussa, mutta taidan tuossa illemmalla laittaa sen tänne
Kiitoksia tervetulotoivotuksista... Onhan tässä tullut lueskeltua jo pidemmän aikaa, mutta kirjoittamiseen ei ole "löytynyt aikaa"
Tässä on tää meen Demi uuden lippiksensä kanssa, lippis tuli tosiaan jenkeistä asti (älkää kysykö, avokki hieman immostunut tilailemaan)
no ei todellakaan vedetä mä haluaisin joskus koittaa kuvata valkosia koiria lumella.. se on varmaan vähintään yhtä hankalaa ku kultsun kuvaaminen hiekkamaastossa..
No kyllähän valkoinen koira on helpompaa kuvata talvella kuin mustaa koiraa lumessa. Alivalottaa pitää vain reippaasti ja tietysti rawwina kuvata. Silloin ollaan kusessa kun kuvataan valkoista ja tummahkoa koiraa. Yleensäkin vaikeimpia väreiltään on tuo musta, omasta mielestä. Myös valkoinen on vaikea kun turkista ei saa sävyjä irti kuten setterin punaisesta turkista.