Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

[teema 31.5.] UNI

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 1 Kesäkuu 2005.

  1. meijän tursake näkee värillisiä unia?

    [​IMG]
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Jaskau on tehnyt kyl aika ahistavan kuvan. Voeh voeh.. :/
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..mun unissa tolloset seikkailee. =)
     
  4. mikäli mä bongasin irkistä oikein tänään, niin tuohon setterikuvaan vois liittyä tarinakin.. hyviä päiväunia vaan emerikille ;)
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Jooh, no hiukan ehkä ei muille avautuva kuva. Hälläväliä, kuiteskin ihan höpsön sumee kuva tuli jossa ois ollut muikeat ilme Tiivillä ja sit mukavasti ois ollut toi mun oma poju Vili. Harmikseni se oli päin hemmettiä toi tarkennus mennyt mut pidin kuvasta. Ja aika sumee toi on joten saa mennä meikän unena kun haaveilen toisesta hauvasta. =)
     
  6. [​IMG]
     
  7. Toiseen maailmaanko?
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Heikkisellä ihan nätti lapsikuva. Aavistuksen turvallinen kuva. Viruksella varsin x-filesmäinen kuva. Erittäin onnistunut minusta vaikka onkin silleesti pirun tökerön värinen mut jos sopiva. Hieno. Itse asiassa monista kuvista saa kauniita johdannaista seuraavaan kuvaan. Esimerkiksi Vitan koira näkee koiraunia minun kuvassa. Ja onko viruksen alienit tulossa tuon pienokaisen uniin? Viattomuus ja tuntemattoman pelko, painajainen? Siistiä.
     
  9. En sitten keksinyt mitään loistavaa. Tyydyn yritykseen esittää lentouni (hitto että ne on hienoja) tällä tavalla.

    [​IMG]
     
  10. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hitto mikä kuva! :D

    Kallistus sopii kuin nappisilmään tuohon. ;)
     
  11. keija

    keija

    306
    0
    0
    tosi hieno kuva tuo lentouni ! <3 kuvaa katsoessa todella tuntuu että kuva on lennossa napattu ja liike säilyy kuvassa. tuntuu melkein kuin itse kaartaisi tuonne kallistuksen mukaan, juuri kuin unessa. värimaailmakin on kohdallaan
     
  12. jokohan tää teema ois done.. hienoja kuvia monta, tulee ihan unifiilis ku kattelee noita :)