Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

[teema 29.3.] VÄÄRINKÄYTTÖ

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 29 Maaliskuu 2006.

Jos tämän piti olla tiedotteena pari viikko ja sitten pudota muiden kuvien tulvaan niin eikös tämän sitten jo pitäisi pudota pois. Ainakin itse odotan jo seuraavaan tilalle. (Jos idean keksiminen on vaikeaa niin ainahan sitä voi vaikka avata kirjan ja tökätä sormella sinne umpimähkää. Tai miten olisi sellainen että otettaisiin välillä teemaksi joku verbi tai adjektiivi. Tai miten olisi jos laitettais teemaksi vaikka jokin tunne. Entäs miten olisi jos seuraavana teemana olisi vaikka julkisuuden ihmisen näköiset esineet ja asiat niin että lukijoiden tehtävänä olisi arvata ketä jokin esittää.

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    HUHUUUUUUUUUUUU!
    Tapahtuuko täällä enään mitään?????????

2. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Ei, älähän häiritse hiljaisuutta ;) Tämäkin, kun on foorumin väärinkäyttöä.. ei tosin kuvallisesti.

3. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Häiritään vähän lisää =P
    jos "huutais" vähän kovempaakin niin kuuliskohan se Vitakin?

4. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    No, niin nyt mä heräsin.. hetki sitten nukuin onnellisesti näppis poskella, hiiri suussa.. Harmi ettei juo elukka kestä vettä, vois pestä sen.

5. Mites jos itse ehdoteltais Vitalle hyviä aiheita? Hänen olisi ehkä helpompi herätä valmiille aamupalalle kuin kylmään synkkään maailmaan jossa joutuu itse keksimään muille kuvaamisen aiheita.

Tässä muutama ehdotus:
    - Mun mukana pomppimaan
    - Ikähaitari
    - Ihmissuhde
    - Pidätys
    - Pelottava vapaus
    - Yksin yhdessä
    - Lasi
    - Kiusaamisen tulos
    - Lapsen maailma
    - Vihannes

6. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Mietin vähän aikaa tuossa kun aikaisemmin postailin topiciin,että ehdottaisi itse jotain teemoja. Meni pupupöksyyn jostain syystä, hyvä että avasit.
    Omia ehdotuksia:

Tylsyys
    Riita/sovinto
    pakko

7. rikki

8. Tää on vissiin se härpäke hajoneena Relicsin kannesta

9. Niin, saaraankos me uus teema?

10. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Nii.. enpä tietä, Vitahan näitä on pyöritellyt,mutta en ole nähnyt häneltä kommenttia foorumilla aikoihin. Voisihan näitä joku muukin mode laitella..

11. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    niin, mähän en ole enää mode.

12. ;((

13. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    ja syynä on ihan vaan se, että mulla ei tule luettua tätä palstaa niin paljon kuin moden mun mielestä pitäis lukea ja paneutua asioihin.

mutta ottakaas ny joku tämä teema kontolleen!

14. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Mä edustan ikäluokkani selkärangatonta osaa.. en voi ottaa vastuuta.

15. Jos Vita pyytäisi kauniisti jotain modea ottamaan teemailun hartioilleen kun me ollaan oltu niin kilttejä että on laitettu jo noita ehdotuksiakin.

16. Joo, komppaan ehdotusta.
    Vitalle kaunis kiitos jaksamisesta ja tervetuloa kuvittamaan teemaa jos joku nyt ottaa homman hoitaakseen.

17. Eikös tämän voisi kuka tahansa ottaa kontolleen, ja joku mode sitten nostaa ilmoitustaululle?

Pari ehdotusta kuitenkin:
    - Ei
    - Huomenna
    - Pois

18. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    -ei tänään kulta, päätä särkee ;-)
    -ei tänään kulta, päätä särkee. Huomenna ehkä.
    -ei tänään kulta, päätä särkee. Huomenna ehkä. Mene pois nyt siitä kyhnäämästä!

19. No ei muuta kuin härkää sarvista. Avaan omavaltaisesti tuonne jonkinlaisen teema-aihe-haaran ja sitten kukin saa postata sinne mitä postaa ja modet joko nostavat sen ilmoitustaululle tai eivät.