Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

[teema 28.7.] ADDIKTIO

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 28 Heinäkuu 2005.

    Näin Espanjassa.

    (Tupakointi voi aiheuttaa hitaan ja tuskallisen kuoleman.)
     
  1. ei, minulla EI ole liikaa kenkiä!

    [​IMG]

    aivan hemmetin hankalaa yrittää saada jalat osumaan siedettävään asentoon ja nätisti tohon kuvaan, kun pitää kameraa lattianrajassa.. assari ois ollu paikallaan..
     
  2. ...tyylikkäät
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vita aika pop. :D

    Sä saisit siistin kuvan noista jaloista ja kengistä kun vaan hiukan funtsisit oikeanlaisen maan tai lattian noihin kenkiin. Toi tavallinen matto ei ole paras, ehkä oikean tyylinen katukiveys? Mut tosi siistit kengät. ;)
     
  4. toi ympäristö ei kyllä tee yhtään oikeutta noille kengille, mutta parempaakaan ei nyt tähän hätään ollu tarjolla :F
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ei mutta mikset suunnittele oikeasti vastaavaa kuvaa tosissasi ja toteuta sellaista? Mielikuvitusta käyttöön vain. :)
     
  6. voishan tuon, nyt vaan ei riitä virta ja innostus, kun sitä ympäristöä pitäis oikeesti lähteä hakemaan jostain kauempaa
     
  7. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Rupes pukkaamaa ideaa niin, että ohimot turpoaa.
     
  8. Laillisia addiktioita
     
  9. Hyvä kuva nautintoaineista. Värit ovat kavereita keskenään. Tuntuu toimivan. Noiden ympärillähän tää elämä pyörii..(pitäski vähentää rutkasti...)
     
  10. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Makea addiktio
     
  11. [​IMG]
    Eiköhän tämä haastetta varten kuvattu otos istu myös tähän... Jos on tarkkasilmäinen, kuvasta voi löytää useita addiktioiksi (ja sairauksiksi) laskettavia juttua. Ensimmäisenä vaikka toi pimeässä loistava omppu, joka herättää miljoonissa erittäin voimakkaita tuntemuksia, mutta minua ko. laite ei ole vielä täysin vakuuttanut...
     
  12. Jokakesäinen addiktio mikä on tullut erittäin selväksi muillekin tällä forumilla =) Eli lentävien romujen bongaus.


    [​IMG]


    Oikeasti olen lähes fyysisesti riippuvainen suklaasta. Nyt vaan väsyttää ja laiskottaa niin pirusti ettei jaksa ottaa kuvaa. Tyhjiä suklaapapereita löytyy lähes joka nurkasta...
     
  13. Mulla ei ole varsinaisesti mitään addiktiota (heh), mutta piti postaa jotain että pääsee kehumaan Vitan sexyjä kenkiä.



    Kuvassa kasa leijoja iltapäivän lennätyksestä. Tapana on että leijaa vaihdetaan kun temput eivät onnistu. Syytetään leijaa ja otetaan laukusta uusi. "Tää leija ei toimi tässä tuulessa, vaihtoon". Siitä pikkuhiljaa syntyy kasa leijoja, mitä isompi kasa, sen kovempi kingi...

    Alimmaisena valkoinen leija, Violetti, josta hajosi pari tankoa. Sitten sinivalkokeltainen Outerspace, vasemmalla sateenkaariraitainen Elixir, takana Parsek-5, sen päällä Poro, vasemmalla ylinnä Parsek-2 ja päällimmäisenä Darkside-2, joka on kyllä päivitetty kolmoseksi vaihtamalla vedetyt hiiliputket kiertämällä tehtyihin. Takana keskellä punamustakeltainen STX-2.1 sen edessä violettimustaharmaa Nitrik, sen alla sinivalkoinen Illusion 2000 jonka alta näkyy nurmella oleva Gemini-UL ja sen alla kasassa Cuda josta pikkasen näkyy keltaista siivenkärkeä.
     
  14. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    [​IMG]

    Jep, jep.. ..eli vimmalle todetaan ettei tänne tarte laittaa kuvaa jotta saisi kommentoida. Voi ilman kuvan laittamistakin tekstiä heittää. ;)

    Ja sit omaan kuvaan. No tässähän se tulee pakollinen addiktio kuva itseltä. Eikä varmaan yllätys ollut sen sisältö. Sit vaan odottamaan seuraavaa aihetta Vitalta (Joka muuten vetäisi parhaan addiktiokuvan tällä kertaa musta).
     
  15. rajua rakkautta emen kuvassa :)

    uutta teemaa tulee heti kun keksin aiheen :)
     
  16. vimma: Niin että onko tuossa vain yhden henkilön kalustoa?!?
     
  17. Pari Simos'in leijaa, loput ovat minun. Pakkaan laukkuun n. 10 leijaa sää/fiilispohjalta kun lähden lennättämään. Kotoa niitä löytyy sitten enempi :)

    Meillä tämä harrastus on karannut käsistä jo aikoja sitten; tosi pelimies kun tekee leijansa itse. Hyvä esimerkki on se, että Simos'n suunnittelemia ja valmistamia leijoja käytettiin keväällä maailmanmestaruuskilpailussa. Että tämmönen addiktio.