Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

[teema 24.9.] SYKSY

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 24 Syyskuu 2005.

Eikö nuo ahista tarpeeksi?

1. Jaskau on saanut hienosti vangittua kuvaansa kaiken sen riemun ja lämminhenkisyyden joka salossa vallitsee

hyvä

2. No enkös muuten olekin:) Ja loistavaa että pidit kuvasta.

3. Kuvahan ei todellakaan ole huono, se on vain realistinen. Jotenkin mulle tuli mieleen näkymä vankilan ikkunasta, kehyksiä vain hieman modifioimalla saisi kalteritkin aikaiseksi.

4. Jones

Jones

429
    0
    0
  5. [​IMG]

6. Ai että syksyksi etelään?

7. Kuvani ovat yleensä paskaa, eli suurta taidetta... jokainen tulkitsee kuten parhaaksi katsoo, minä en ala neuvomaan, koska en useimmiten ymmärrä mistään mitään.

8. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    ihan tyylikäs lenkonekuva karvakuonolla, mutta eipä siitä mitään syksyistä tule mieleen..

asenilan, mjalkan ja papun kuvista tykkään. jukin kuvasta ihan erityisesti, kauniita kiemuroita (vois koittaa itse kuvata vastaavan..).

9. Papu

Papu

789
    0
    0
    Mun mielestä syksyisiä kuvia oli myös nimimerkeillä e-0r (söpö se muksu kun touhuaa), emerik, Juki (varmaan paras) ja Argos. Muillakin tietty mutta em. kuvat tuntuivat erityisen syksyisiltä. Kiva idea tää teemasysteemi.

10. keissi

keissi

29
    0
    0

11. [​IMG]

12. On vaikeaa, äyyy.
    Syksykuvia on paikat pullollaan -valitse niistä sitten!
    Koko hiton taannoinen näyttelykin oli niitä..
    tuolla

13. enmi

enmi

76
    0
    0

14. Syksyn kello

No perhana, laitetaan tämmöinen, tulee kaksi kärpästä yhdellä iskulla -kun on otettu siellä Mäntsälässä
    kirkonmäellä ;-)

15. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    (käsittelemätön)

16. Mahe

Mahe Member

454
    3
    18
    Wow! Huikeet värit tossa nokun kuvassa. Koitin itekkin jotain tuon tapasta kuvailla tänään mutta taivas oli paljon valjumpi ja täällä alkaa olla vaahteroissa kohta lehtiä vähemmän kun niiden ympärillä maassa.

17. decahan

decahan

7
    0
    0
    Tämmöstä pukkaa.

18. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Ajan harha tai sateen jälkeen! Siinä oli mielestäni kaksi parasta. Hienoja kyllä kaikki!

19. syksy.

:)